شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

به کارگردانی مریم بحرالعلومی؛

پایان خط «شهربانو» با پیوستن دو بازیگر جدید

فیلم سینمایی شهربانو

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری فیلم سینمایی «شهربانو» دومین ساخته مریم بحرالعلومی که از اوایل آذرماه در تهران آغاز شده بود، با پیوستن بهناز جعفری و یوسف تیموری به جمع بازیگران، در خیابان شاپور به پایان رسید.

بهناز جعفری که اخیراً در فیلم داریوش مهرجویی نقش‌آفرینی کرده، بعد از فیلم تحسین شده «پاسیو» در دومین تجربه همکاری با بحرالعلومی، این بار با نقشی متفاوت و یوسف تیموری پس از گذشت سال‌ها از فیلم «بوتیک»، دوباره در حضوری جدی با فرشته صدرعرفایی همبازی شده‌اند.

این فیلم اجتماعی که فرم حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده بود، به‌دلیل عدم جذب حمایت‌های مالی لازم به این رویداد سینمایی نرسید و همچون فیلم اول بحرالعلومی از تولیدات کاملا مستقل و شخصی سینمای ایران به‌شمار می‌رود که کارگردان، خود به‌عنوان سرمایه‌گذار و مجری طرح، آن را مقابل دوربین مسعود امینی تیرانی برده است.

تدوین «شهربانو» به تازگی توسط سینا گنجوی آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود این فیلم که اولین تهیه‌کنندگی پگاه احمدی است، پس از طی مراحل فنی تا پایان سال جاری آماده نمایش شود.

بازیگران اصلی «شهربانو» عبارتند از:

فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، سامان صفاری، محمد ولی‌زادگان، علی کیان‌ارثی و بهرنگ علوی، با حضورِ یوسف تیموری.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.