سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

پس از دو هفته؛

«رضا ایرانمنش» از کُما در آمد

نشست خبری محمدرضا ایرانمنش

سینماپرس: بازیگر سریال «مردان آنجلس» گفت: من به مدت بیست روز کامل در کما به سر بردم، بعد از به هوش آمدن به دلیل زخمی که در بدنم ایجاد شده از بیمارستان مرخص شده و در خانه ادامه مراحل درمان را سپری می‌کنم.

به گزارش سینماپرس، رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با  میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: نزدیک به دو هفته در کما بودم و وضعیت بسیار بدی را پشت سر گذاشتم اما خدا را شاکرم که توانستم کما را پشت سر بگذارم و چند روز پیش از کما بیرون آمدم.

وی در همین راستا ادامه داد: معتقدم اگر ذره‌ای نسبت به گذشته بهتر شده باشم از لطف خدا و دعای مردم بوده است، مردم اینقدر به من لطف دارند که همیشه شرمنده آنها هستم. 

این بازیگر پیشکسوت سینما با اشاره به ادامه روند درمان خود اظهار کرد: من به مدت بیست روز کامل در کما به سر بردم، بعد از به هوش آمدن به دلیل زخمی که در بدنم ایجاد شده از بیمارستان مرخص شده و در خانه ادامه مراحل درمان را سپری می‌کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «دکل» دلیل ترخیص خود را اینگونه تشریح کرد: دلیل ترخیصم از سوی پزشکان احتمال بالای ابتلا به عفونت بیمارستانی بود، به همین خاطر هم اکنون خانه‌ام به صورت کامل ایزوله شده تا زخم به وجود آمده عفونت نکند. 

کاندید سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر درباره سایر مشکلات جسمانی خود اضافه کرد: به دلیل عدم تحرک در زمان کما رفتن و همچنین تداخل دارویی با مشکل حرکتی روبرو شده‌ام و در حرکت دادن پاهایم توان کافی ندارم، به همین دلیل باید در ابتدا مراحل درمانی برای حرکت دادن پاهایم را به اتمام برسانم. 

ایرانمنش با گلایه از بی‌توجهی هنرمندان و مسئولین فرهنگی به وضعیت خود خاطرنشان کرد: متاسفم که هیچکس طی این مدت حالی از من نپرسید، نه از خانه سینما تماسی داشتم و نه کسی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به من سر زد، به جز تعداد کمی از دوستان و هنرمندان دیگر کسی جویای احوالم نشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.