سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

در شبکه سی‌بی‌اس؛

نقش‌آفرینی «کویین لطیفه» در «ایکوالایزر»

کوئین لطیفه

سینماپرس: فیلمی که دنزل واشینگتن نقش‌آفرین اصلی آن بود، اکنون در قالب یک سریال با یک قهرمان زن اصلی، ساخته می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، بازسازی «ایکوالایزر» در شبکه سی‌بی‌اس یک گام بزرگ دیگر برداشته است. این شبکه رسماً دستور ساخت پایلوت این پروژه را با نقش‌آفرینی کویین لطیفه صادر کرده است.

در این سریال جدید که به عنوان بازخلق مجموعه کلاسیک «ایکوالایزر» توصیف شده، کویین لطیفه نقش یک چهره مرموز را بازی می‌کند که از توانایی‌های فراوان خود استفاده می‌کند تا به افرادی کمک برساند که جای دیگری برای رفتن ندارند.

نخستین بار «ایکوالایزر» بین سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۹ در چهار فصل از شبکه سی‌بی‌اس روی آنتن رفت. ادوارد وودوارد در آن سریال که توسط ریچارد لیندهایم و مایکل اسلون خلق شده بود در نقش شخصیت رابرت مک‌کال ظاهر شد. بعد از آن ۲ اقتباس سینمایی با نقش‌آفرینی دنزل واشینگتن در قالب شخصیت اصلی ساخته شد که نخستین فیلم در سال ۲۰۱۴ و فیلم دوم در سال ۲۰۱۸ روی پرده سینما رفت.

اندرو مارلو و تری میلر در سریال جدید به عنوان نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و سازنده فعالیت می‌کنند. کویین لطیفه هم یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی خواهد بود. یونیورسال تلویژن در همراهی با سی‌بی‌اس تلویژن استودیوز تهیه‌کنندگان سریال هستند.

به این ترتیب پایلوت این سریال به جمع دیگر پروژه‌های در دست ساخت سی‌بی‌اس می‌پیوندد که از جمله آن‌ها می‌توان به دو پروژه ساخت چاک لور اشاره کرد. یکی از آن‌ها «ایالات متحده هوش مصنوعی» نام دارد که یک کمدی درباره دوستی بین یک سرباز سابق نیروهای دریایی آمریکا با نقش‌آفرینی پاتریک یانگ و مترجم او در افغانستان با بازی ادهیر کالیان است. علاوه بر این، الکس کورتزمن و جنی لومت هم دارند پروژه‌ای با عنوان «کلاریس» می‌سازند که دنباله‌ای بر داستان «سکوت بره‌ها» است.

«ایکوالایزر» دومین پروژه اکشن بزرگی است که سی‌بی‌اس این فصل دستور ساخت آن را داده است. قبل از این هم این شبکه دستوری برای ساخت پایلوت درامی با نقش‌آفرینی دولف لوندگرن را داده بود که سیلوستر استالونه تهیه‌کننده اجرایی آن است. در این سریال لوندگرن نقش یک سرباز عملیات‌های مخفی را ایفا می‌کند که با سازمان ملل متحد همکاری دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.