چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

با صحبت‌های رئیس‌جمهور برخورد شود!

انتقاد «عضو کمیسیون فرهنگی مجلس» به «حسن روحانی»

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در مراسم بزرگداشت نادر طالب زاده

سینماپرس: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی اگر طرف مذاکره هم ۱۰۰ بار پاسخ منفی به روحانی دهد او باز هم از پنجره وارد مذاکره می‌شود.

به گزارش سینماپرس، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با آنا،   با اشاره به سخنان رئیس جمهور در تریبون‌های رسمی و ایجاد تردید در جامعه اظهار کرد: دولت به عنوان مجری انتخابات تخلف کرد که عملکرد نهاد شورای نگهبان را زیر سؤال برد و سخنانی را مطرح کرد که فضای انتخابات با تشکیک و دو قطبی مواجه شود.

وی با بیان اینکه سوابق آقای روحانی نشان می‌دهد در انتخابات گذشته هم چنین رفتاری را داشته است، گفت: رئیس جمهور در مسائل اجتهاد می‌کند و هیچ قانونی نمی‌تواند برای ما وجود داشته باشد و می‌توانیم از قانون عبور کنیم و نمونه این مسائل را از آقای روحانی کم ندیدیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه از دستگاه‌های نظارتی انتظار برخورد با رفتار رئیس جمهور را داریم، بیان کرد: رئیس جمهوری که اعتقاد دارد می‌تواند هر حرفی را بزند و پاسخگو هم نباشد باید بداند مسائل حقوق مردم را تضییع می‌کند.

پژمانفر با تصریح اینکه متأسفانه با رئیس جمهوری طرفیم که غیر از مسیر مذاکره با آمریکا کار دیگری بلد نیست و به صراحت هم می‌گوید بلد نیستم، خاطرنشان کرد: حتی اگر طرف مذاکره هم ۱۰۰ بار پاسخ منفی به روحانی دهد او باز هم از پنجره وارد مذاکره می‌شود.

وی گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیام خاصی به دولتمردان داد اما گویا درک نکردند که مسیر مذاکره راهگشا نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.