جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

با حقوق ماهی چندصدمیلیون تومان؛

آقای حامد بهداد! شما خودِ خودِ کدام مردمید؟!

حامد بهداد در نشست خبری فیلم سینمایی«هفت ماهگی»

سینماپرس: حامد بهداد شب گذشته در جشن انجمن منتقدان پس از دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای «قصر شیرین» گفت: «ما خودِ خود مردمیم! این اسم مزخرف سلبریتی از روی صورت ما بردارید.»

به گزارش سینماپرس، حامد بهداد شب گذشته در جشن انجمن منتقدان پس از دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای «قصر شیرین» گفت: «ما خودِ خود مردمیم! این اسم مزخرف سلبریتی از روی صورت ما بردارید.»

آقای حامد بهداد، شما خودِ خودِ کدام مردمید که برای بازی در سریال احمقانه‌ی «دل» ماهی چندصدمیلیون تومان می‌گیرید!؟ شما خودِ خودِ کدام مردمید که همزمان با این سریال برای فریب افکار عمومی پُست‌های سیاسی در اینستاگرام‌تان می‌گذارید تا حواس مردم از سقوط‌آزادتان در عرصه‌ی هنر پرت شود!؟ شما نه تنها خودِ خودِ مردم نیستید، که متاسفانه خودِ خودِ ابتذال شده‌اید! اگر شک دارید، بار دیگر ویدیوکلیپِ عروسیِ شرم‌آورِ سریال «دل» را ببینید که از ویدیوکلیپ‌های عروسیِ چیپِ تین‌ایجریِ اینستاگرامی هم عقب‌تر و مبتذل‌تر است.

*کات

نظرات

  • محمدرضاقدم ۱۳۹۸/۱۱/۱۱ - ۱۸:۲۴
    0 0
    تناقض در گفته های شما وجود دارد این که اغلبی پول های هنگفت بگیرند و خروجی اثرشان مطلوب نباشد صحیح نیست اما گزینشی برخورد کردن هم جایز نیست نگاهی به دستمزد و خروجی کار مهران مدیری بیاندازید اما چون دولت کنونی را می نوازد(گویا به این دلیل به تلویزیون برگشته زیرا در دولت دهم 4 سال در تلویزیون حضور نداشت)هیچ هجمه ای از رسانه های ارزشی به ایشان نمی شود این تناقض باید برطرف شودخروجی کارهای اخیر ایشان هم اظهرمن الشمس است و هم دستمزدهای ایشان.
  • امید ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۴:۴۸
    0 0
    شماها دقیقا خود مردمید البته با 4 تفاوت خیلی کوچک : 1. اکثرا دو تابعیتی هستید 2. درآمد کلان داشته و مالیات نمی دهید 3. ضد مردم و کشور ایران عمل می کنید 4. ...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.