یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

غلامرضا موسوی مطرح کرد؛

ادای دین به قضات با زیر سوال بردن یک حکم الهی

غلامرضا موسوی*

سینماپرس: غلامرضا موسوی تهیه کننده «قصیده گاو سفید» گفت: سینما به جامعه قضات هم تا حدودی بدهی دارد، چون باید از انسان های خوب‌های این حرفه تشکر و قدردانی شود. اما باید از این جناب تهیه کننده پرسید اگر این فیلم قدردانی از قضات است اگر می خواستند که این جامعه صنفی را زیر سوال ببرند چه می‌کردند؟

به گزارش سینماپرس، غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما، درباره انتخاب سوژه‌ای مهم برای ساختن فیلم «قصیده گاو سفید» به خبرنگاران جوان گفت: فیلم اجتماعی باید به مسائل مختلف توجه داشته باشد طبیعتا فیلم اجتماعی موافق و مخالف‌های زیادی دارد، اما اینکه شما بتوانید کاری را انتخاب کنید که موضوع مهم و قابل تامل موجود در جامعه را مطرح کند، چالش‌ها ایجاد می شود در غیر این صورت اثری خنثی خواهد بود.

وی افزود: وقتی موضوع فیلمی مورد بحث از سوی انسان های مختلف قرار می‌گیرد و در موردش مخالف‌ها و موافقان صحبت می‌کنند به گمانم مقوله بدی نیست و از همه مهمتر اگر اثر تولیدی ما نتواند تفکر و سوالی ایجاد کند کار مثبتی انجام نداده ایم، وقتی فیلمی تامل برانگیز باشد خود مردم در اکران، پاسخ خوب یا بد بودن آن را می‌دهند.

موسوی گفت:موضوع و قصه «قصیده گاو سفید» در خیلی از کشورهای دنیا با مدل‌های مختلف اتفاق افتاده و مکان خاصی ندارد ضمن اینکه سینما به جامعه قضات هم تا حدودی بدهی دارد، چون باید از انسان های خوب‌های این حرفه تشکر و قدردانی شود.

گفتنی است «قصیده گاو سفید» جدیدترین فیلم بلند سینمایی بهتاش صناعی هاست که تهیه کنندگی آن را سید غلامرضا موسوی بر عهده دارد و برشی از فراز و نشیب‌های زندگی کاری و اجتماعی یک قاضی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.