چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

محمدرضا منصوری؛

تندیس مدیران تولید از بخش اراده ملی فجر حذف شد

سیمرغ

سینماپرس: رییس انجمن مدیران تولید از حذف تندیس مدیران تولید از بخش اراده ملی سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر، بدون توضیح از سوی مدیران این رویداد خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا منصوری رییس انجمن مدیران تولید سینمای ایران ضمن اشاره به حذف تندیس مدیران تولید سینما از بخش جنبی تجلی اراده ملی سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر توسط مدیران جشنواره به مهر گفت: برای پیشرفت، توانمندسازی و بهره‌وری بالای نیروی انسانی خلاق و کارآمد تولید، راهی جز ایجاد نشاط کاری، بالا بردن اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه‌ در درون انجمن مدیران تولید نیست.

وی بیان کرد: از اولین دوره حضور در جشنواره فیلم فجر تا کنون، تقدیر و تشویق عملکرد مدیران تولید در بخش تجلی اراده ملی جشنواره فجر، نقش به سزایی در توانمندسازی و کادرسازی نیروی جوان و خلاق تولید سینما داشته است.

مدیر انجمن مدیران تولید تاکید کرد: این بی‌مهری به انجمن صنفی مدیران تولید از سوی سازمان محترم سینمایی تا کنون با پاسخ روشنی رو به رو نشده است. این نادیده گرفته شدن چه پیامی را منتقل ‌می‌کند؟ به همین خاطر به مدیران محترمی که نقشی در این تصمیم‌گیری نادرست داشته‌اند، توصیه می‌شود به جای آن که در مقابل اصناف باشند در کنار آن‌ها باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.