دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

مدیرامور سینماهای جشنواره توضیح داد؛

ماجرای سالن خالی سینما آزادی هنگام اکران خوب بد جلف۲

فیلم سینمایی خوب بد جلف 2 : ارتش سری

سینماپرس: «محمدرضا فرجی» مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر درباره یک حاشیه رسانه‌ای در روز نهم جشنواره توضیح داد.

به گزارش سینماپرس، مدیر امور سینماهای سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره فیلم فجر درباره انتشار عکسی که ادعا شده از سالن خالی از تماشاگر در جریان اکران فیلم «خوب بد جلف ۲: ارتش سری» در سینما آزادی گرفته شده است، گفت: این عکس که سالن سینما آزادی هنگام اکران «خوب بد جلف ۲: ارتش سری» را خالی نشان می‌دهد مربوط به قبل از شروع نمایش فیلم است. سرمایه‌گذار فیلم در ابتدا به گیشه مراجعه کرده و در مورد موجود بودن بلیت فیلم برای خرید سوال می‌کند که به او گفته می‌شود بلیتی برای فروش در گیشه موجود نیست و همه بلیت‌ها پیش فروش شده است.

فرجی در ادامه افزود: پنج دقیقه قبل از آغاز اکران، درب‌های سالن برای عوامل فیلم باز شدند و عکس منتشر شده در فضای مجازی از سالن خالی مربوط به این زمان است که مردم همه در سالن انتظار بودند و کسی از تماشاگران هنوز وارد سالن نشده بود.

او تاکید کرد: مساله اینجا است که در سینما آزادی اکثر بلیت‌های نمایش فیلم در سانس‌های مختلف پیش‌فروش می‌شود و تنها در اولین سانس نمایش فیلم در سینما آزادی است که تعدادی بلیت جهت‌فروش در گیشه وجود دارد.

مدیر امور سینماهای جشنواره فجر ۳۸ تصریح کرد: در سانس‌های دوم و سوم اکران فیلم در سینما آزادی معمولا تمامی بلیت‌ها از قبل پیش فروش می‌شوند. فیلم «خوب بد جلف ۲» در هر سه سانس نمایش فیلم در روزهای مختلف در سینما آزادی اکران داشته و طبیعی است که در سانس‌های دوم و سوم بلیتی برای فروش در گیشه موجود نباشد، ضمن اینکه بنا بر گزارش نمایندگان جشنواره مستقر در سینما آزادی، سالن در زمان نمایش فیلم کاملا پر از جمعیت بوده است.

فرجی در پایان تصریح کرد: تا تاریخ نوزدهم بهمن ماه بر اساس آمار ۷ هزار و ۸۴۴ نفر در سالن اصلی،۶ هزار و ۱۱۵ نفر در سالن‌های شهر فرنگ و شهر قصه و ۴ هزارو ۹۲۲ نفر در سالن‌های شهر هنر و شهر هفتم، فیلم‌های جشنواره را تماشا کرده‌اند.    

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.