دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

خانه طراحان و لزوم پاسخگویی برای لیبرال سازی از سردار انقلابی!

قاسم سلیمانی

سینماپرس: تیزر جایزه سردار سلیمانی که در واپسین روزهای جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد. تیزری که با تقطیع بخشی از سخنرانی این شهید والا مقام سعی نمود تا وجاهتی لیبرال مسلک از ایشان ارایه دهد!

به گزارش خبرنگار سینماپرس در سی و هشتمین دوره از جشنواره فیلم فجر؛ آگهی تبلیغاتی جایزه سردار سلیمانی که در واپسین روزهای جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد. تیزری که با تقطیع بخشی از سخنرانی این شهید والا مقام سعی نمود تا وجاهتی لیبرال مسلک از ایشان ارایه دهد؛ بر اساس شنیده ها متاسفانه اثری است که به سفارش دبیرخانه جشنواره فیلم فجر توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی ساخته شده است.

این اقدام نا مبارک در تحریف شخصیت و حذف نگاه و رویکرد انقلابی شهید سلیمانی و دنباله روی و بازی خوردن جریانات فرهنگی درون انقلاب در راستای اهداف رسانه ای جریانات لیبرال در شرایطی است که مقام معظم رهبری بلافاصله پس از شهادت ایشان در فرمایشات خود به صراحت در مورد شهید سلیمانی فرموده بودند: اهل حزب و جناح و مانند اینها نبود، لکن بشدّت انقلابی بود. انقلاب و انقلابیگری خطّ قرمزِ قطعیِ او بود؛ این را بعضی‌ها سعی نکنند کم‌رنگ کنند، این واقعیّتِ او است؛ ذوب در انقلاب بود، انقلابیگری خطّ قرمز او بود. در این عوالم تقسیم به احزاب گوناگون و اسمهای مختلف و جناحهای مختلف و مانند اینها نبود امّا در عالَم انقلابیگری چرا، بشدّت پایبند به انقلاب، پایبند به خطّ مبارک و نورانیِ امام راحل (رضوان الله علیه) بود.

البته نمایش این آگهی تبلیغاتی در روز نهم جشنواره فیلم فجر اگر چه دسترنج مدیران بنفش محسوب می شود؛ اما قطعا خانه طراحان انقلاب اسلامی موظف به پاسخگویی از برای چرایی چنین تصویر سازی لیبرالی از شهید سلیمانی می باشد و حتی رده های امنیتی موظف هستند تا به بررسی دقیق به فرایند تولید چنین اثری پرداخته و به کشف پروژه نفوذ در نهادهای موظف به پاسداری از سبک زندگی اسلامی و ایرانی مبادرت ورزند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.