سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

به کارگردانی «فلوریا سیگیزموندی»؛

روایتی تازه در سینمای ژانر وحشت هالیوود

فیلم سینمایی «چرخش»

سینماپرس:فیلم سینمایی «چرخش» اثر در ژانر وحشت به کارگردانی «فلوریا سیگیزموندی» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از جمعه آغاز کرده و تاکنون با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبرو شده است.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «چرخش» اثر در ژانر وحشت به کارگردانی «فلوریا سیگیزموندی» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از جمعه آغاز کرده و تاکنون با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبرو شده است.  

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «چرخش» آمده است: مردی که حضانت پسرخاله و دختر خاله اش را پس از مرگ والدینش پذیرفته، معلمی برایشان استخدام می کند اما وجود این معلم در خانه اتفاقات شومی را برای آن خانواده به همراه خود می‌آورد.

فلوریا سیگیزموندی کارگردان فیلم، عکاس، فیلم‌نامه‌نویس، و کارگردان نماهنگ و کارگردان تلویزیونی اهل کانادا است. وی از سال ۱۹۹۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته‌است می‌توان به فراری‌ها، دردویل، خدایان آمریکایی و سرگذشت ندیمه اشاره نمود.

مکنزی دیویس، فین وولفهارد، بروکلین پراینس، جولی ریچاردسون، نیل فولتون، دنا تامسن، کیم ایدز و دارلین گات از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «چرخش» به ایفای نقش پرداخته اند.  

مک‌کنزی دیویس یک هنرپیشه فیلم و سریال کانادایی است. او برای اولین بار حرفه بازیگری را با بازی در فیلم خماری شروع کرد و سپس با بازی در نقش نیکول در فیلم کمدی رمانتیک حرف اف، در سال ۲۰۱۳ توجه همگان را به خود جلب کرد.

از فیلم‌های دیگری که وی در آن نقش داشته می‌توان به آن لحظه مزخرف، مریخی، بلید رانر ۲۰۴۹، تالی و نابودگر: سرنوشت تاریک اشاره کرد.

«کری دبلیو هایدز» و «چارلی هایدز» به صورت مشترک نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را برعهده داشته اند، کمپانی سینمایی «امبلین اینترتیمنت» علاوه بر ساخت پخش این فیلم سینمایی را نیز بر عهده گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.