جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

توسط کمپانی دیزنی؛

آغاز تولید ادامه «علاء‌الدین» با نویسندگان اسکاری

فیلم «علاءالدین»

سینماپرس: قسمت دوم «علاءالدین» با انتخاب نویسندگان فیلمنامه، در دست ساخت قرار گرفت.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، به دنبال موفقیت بزرگ فیلم لایواکشن «علاء‌الدین» که تابستان امسال اکران شد، اکنون دیزنی ساخت قسمت دوم را با سفارش نوشتن فیلمنامه آن شروع کرده است.

کمپانی دیزنی جان گتینس و آندرآ برلوف را برای نوشتن ادامه این فیلم انتخاب کرده است.

گفته شده این فیلم مراحل اولیه ساختش را پشت سر می‌گذارد و با گذشتن ۶ ماه از اکران آن، اکنون تهیه کنندگان دارند مسیرشان را انتخاب می‌کنند.

دن لین و جاناتان آیریچ که فیلم اصلی را تهیه کرده بودند برای تهیه فیلم برگشته‌اند و رایان هالپرین تهیه کننده اجرایی است.

هنور روشن نیست که آیا گای ریچی که کارگردانی فیلم اصلی را انجام داده بود فیلم بعدی را نیز کارگردانی می‌کند یا خیر؛ اما تهیه کنندگان امیدوارند بازیگران قبلی یعنی ویل اسمیت، منا مسعود و نائومی اسکات را برگردانند. با این حال انتخاب بازیگران جدید تا نوشته و نهایی شدن فیلمنامه، انجام نخواهد شد.

انیمیشن «علاء الدین» با ۲ ادامه همراه شده بود اما گفته شده ادامه‌های فیلم لایو اکشن به ادامه‌های انیمیشن ربطی نخواهد داشت.

انیمیشن کلاسیک «علاء‌الدین» سال ۱۹۹۲ ساخته شده بود و فیلمی که برمبنای آن سال ۲۰۱۹ ساخته شد با اقبال بسیار روبه رو و به چهارمین فیلمی بدل شد که با اقتباس از یک انیمیشن ساخته شد و فروشی میلیاردی در باکس آفیس را ثبت کرد. «شیر شاه»، «دیو و دلبر» و «آلیس در سرزمین عجایب» پیشتر چنین موفقیتی را کسب کرده بودند.

کمپانی با جستجوی بسیار گتینس و برلوف را برای نوشتن فیلمنامه انتخاب کرده است.

گتینس یک نامزدی اسکار برای نوشتن فیلمنامه «پرواز» با بازی دنزل واشینگتن کسب کرد و از جدیدترین فیلمنامه‌هایی که نوشته «پاور رنجرز» برای لاینزگیت بوده است. برلوف نیز نویسنده فیلمنامه‌هایی چون «آشپزخانه» بوده که کارگردانی آن را نیز انجام داده و «بی‌خواب» و نیز «مستقیم از کامپتن» را نوشته که برای آن نامزدی اسکار فیلمنامه اوریجینال را کسب کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.