جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

به کارگردانی جیمز کامرون؛

«ون دیزل» در «آواتار ۲»

ون دیزل

سینماپرس: نسخه دوم فیلم سینمایی «آواتار» به کارگردانی جیمز کامرون اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از تاریخ ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی آغاز خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، نسخه دوم فیلم سینمایی «آواتار» به کارگردانی جیمز کامرون اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از تاریخ ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی آغاز خواهد کرد.

«در راه آب» نام دومین نسخه از فیلم تحسین برانگیز آواتار است. براساس آخرین اخبار ون دیزل بازیگر مطرح سینمای هالیوود در نسخه جدید آواتار در کنار بازیگرانی همچون «کیت وینسلت» و «سیگنوری ویور» به ایفای نقش خواهد پرداخت.

 «ون دیزل» به فیلم سینمایی آواتار ۲ پیوست/گروه بازیگران «در راه آب» تکمیل شد

فیلمبرداری فیلم سینمایی "آواتار ۲" یکی از محبوب‌ترین سه بعدی‌های سینمای هالیوود از پاییز سال ۲۰۱۷ آغاز شد. این در حالی است که چندی پیش جیمز کامرون از به تعویق افتادن ساخت این فیلم به دلیل مشغولیت خود در پروژه‌های دیگر خبر داده بود.

سیگنوری ویور بازیگر اصلی این اثر پیش از این از آغاز فیلمبرداری این فیلم در پاییز خبر داد و گفت که تمریناتمان برای شروع تولید آواتار ۲ را آغاز کرده‌ایم. کیت وینسلت، زوئی سالدانا، دیوید تولیس، اونا چاپلین، استیفن لانگ، سام ورتینگتون از جمل بازیگران نسخه دوم آواتار هستند.

آواتار 2

بر اساس آخرین اخبار آواتار ۲ جدیدترین ساخته جیمز کامرون کریسمس سال ۲۰۱۹ اکران جهانی خود را آغاز خواهد کرد.

تیم تولید فیلم سینمایی آواتار ۲ بالغ بر ۳۰۰ نفر جمعیت داشته و این روزها تمامی عوامل خود را برای شروع یکی از سخت‌ترین سه بعدی‌های سینمای جهان آماده می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.