شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

دید و بازدید با بودجه بیت المال؛

«مهران مدیری» آخرین میهمان «سروش صحت»

برنامه «کتاب‌باز»

سینماپرس: محمدرضا رضاییان تهیه‌کننده مجموعه «کتاب باز» از حضور مهران مدیری در قسمت پایانی این برنامه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا رضائیان در گفتگو با مهر ضمن اشاره به پخش قسمت‌های پایانی «کتاب باز» و حضور مهران مدیری در این برنامه بیان کرد: پنج قسمت دیگر از «کتاب باز» باقی مانده است و قرار است مهران مدیری در آخرین قسمت از این برنامه حضور پیدا کند.

آشنایی با وجه دیگری از مهران مدیری

وی درباره حضور مدیری در این برنامه بیان کرد: این برنامه چهارشنبه ۳۰ بهمن پخش می‌شود و به نظرم مخاطب با وجوه دیگری از مهران مدیری آشنا می‌شود که برایش تازگی دارد.

رضائیان اضافه کرد: مخاطب در این برنامه وجهی از مهران مدیری را می‌بیند که تاکنون ندیده است به نظرم در این برنامه می‌فهمیم که چرا مدیری خواننده است یا چرا طنزپرداز قوی‌ای است و چطور در حوزه‌های مختلف ورود کرده و تقریباً در عموم آن‌ها هم موفق بوده است. درواقع این برنامه نوعی رمزگشایی از توفیقات مهران مدیری بوسیله مطالعه است.

بهترین فصل «کتاب باز» بود

تهیه‌کننده «کتاب باز» درباره این فصل از برنامه و بازخوردها اضافه کرد: بازخوردهای این فصل خوب بود و حتی می‌توان گفت بهترین فصل «کتاب باز» بود. بخش‌های مختلفی داشتیم که این فصل به برنامه اضافه شد و «کتاب باز» به پختگی کاملی رسیده بود که توانست ذائقه‌های زیادی را پوشش دهد.

وی درباره فصل جدید «کتاب باز» نیز بیان کرد: سیاست شبکه این است که «کتاب باز» را در نیمی از سال روی آنتن داشته باشد، پیش از این درباره فصل جدید «کتاب باز» صحبت شده بود و محمد احسانی مدیر شبکه نسیم اقبال دارد که ادامه یابد.

دلیلی ندارد مجری برنامه برند را دائم عوض کند

این تهیه‌کننده همچنین درباره تغییر مجری در فصل جدید نیز گفت: سروش صحت هویت «کتاب باز» شده است و باید با او ادامه داد. ما سه فصل با او کار کرده‌ایم و مخاطب به او عادت کرده است. دلیلی ندارد مجری برنامه‌ای را که برند می‌شود دائم تغییر داد چون این برنامه بخشی از زندگی او شده است.

وی درباره بازگشت دوباره «کتاب باز» تصریح کرد: کار ما در «کتاب باز» تمام نمی‌شود دفتر برنامه مشغول کار است، سردبیری سوژه‌یابی را انجام می‌دهد فقط ممکن است بازه زمانی کوتاهی استراحتی داشته باشیم و بعد دوباره کار را شروع کنیم. ما در هر فصل تقریباً حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ قسمت برنامه داشته‌ایم و این میزان از برنامه نیاز به پیش تولید جدی دارد.

رضائیان در پایان درباره فعالیت جدی «کتاب باز» در حوزه مطالعه و کتاب در عین تلاش برای جذاب بودن اظهار کرد: ما در هر فصل خیلی فکر کردیم که چه کار می‌توان کرد که موضوع سخت و خشکی مثل کتاب را از این فضا دور کنیم و این خشکی و سخت خوانی در ذهن مخاطب نباشد تا به راحتی سمت کتاب برود. حتی برای پدر و مادرها بخشی داریم که نسخه بپیچیم و یا خواهش می‌کنیم که چه کتابی را برای بچه‌ها تهیه کنند. تلاش کردیم در هر فصل تغییراتی داشته باشیم که هم مخاطب عام می‌تواند برنامه را تماشا کند و هم مخاطب حرفه‌ای و کتاب باز که به شکل تخصصی دنبال محتوای جدی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.