سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

نقش هنرمندان برای آگاه سازی مردم در انتخابات/۳

طالبی زاده: هنرمندان ارزشی باید مانع از ترکتازی سلبریتی ها شوند/ مردم باید افرادی را انتخاب کنند که بتوانند اهداف گام دوم انقلاب را به خوبی محقق نمایند

سارا طالبی زاده

سینماپرس: سارا طالبی زاده دبیر فرهنگی روزنامه حمایت در خصوص نقش هنرمندان برای آگاه سازی مردم در انتخابات گفت: خوشبختانه ما هنرمندان متعهد، انقلابی و دغدغه مند بسیاری به خصوص در عرصه سینما و تلویزیون داریم که تجربه ثابت کرده حاضرند تا پای جان در راستای تقویت ارکان نظام اسلامی فعالیت کند از این رو این هنرمندان ارزشی و انقلابی باید مانع از ترکتازی مجدد سلبریتی ها در عرصه انتخابات پیش رو شوند؛ ما امروزه نیازمند آن هستیم که فیلمسازان و بازیگران ارزشی و انقلابی، محور و جریان هدایتگری مردم را در دست بگیرند و آن ها را برای انتخاب افراد اصلح کمک کنند.

این روزنامه نگار در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: طی سال های اخیر به واسطه نقش گسترده فضای مجازی در زندگی مردم، انتخابات ها نیز رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته اند به آن دلیل که حضور پررنگ سلبریتی های فرهنگی، هنری، ورزشی و... در این ایام جریان سازی های مختلفی را ایجاد می کند.

وی ادامه داد: سلبریتی ها همواره درصدد آن هستند تا با ایجاد فضاسازی کاری کنند تا جناح مورد نظرشان در انتخابات رأی لازم را کسب کند و برای رسیدن به این هدف دست به هر کاری می زنند. آن ها در این راستا حتی از اعتماد مردم و طرفداران شان سوءاستفاده می کنند. گاهی اوقات حتی به رقبای جناح مورد نظرشان توهین و هتاکی می کنند و متأسفانه با تمامی این تفاسیر باز هم طرفدارانی دارند که بدون هرگونه تفکر، تعقل و بررسی از آن ها حمایت می کنند و گوش به فرمان آن ها هستند!

طالبی زاده با تأکید بر اینکه مردم نباید سرنوشت و آینده خود و کشورشان را به دست برخی سلبریتی ها که تنها در پی دستیابی به منافع شخصی شان هستند بسپارند تصریح کرد: مردم باید خود با تعقل و اندیشه به این نتیجه برسند که کدام فرد شایسته است اداره امور را در دست بگیرد؛ مردم باید از خودشان سوأل کنند چرا ما باید از فلان خواننده یا بازیگر یا حتی فوتبالیست محبوب مان به صورت کورکورانه تقلید کنیم؟

این روزنامه نگار تأکید کرد: درست است که نقش هنرمندان در جریانات اجتماعی و سیاسی را در هیچ کجای دنیا نمی توان نادیده گرفت اما با توجه به پیشینه و تقلید کورکورانه مردم از سلبریتی ها که پیش از این بارها باعث ناامیدی شان شده است این بار باید در انتخابات مهم و حساس پیش رو مردم خودشان با عقلانیت انتخاب اصلح ترین افراد را داشته باشند.

وی متذکر شد: همانطور که پیش از این هم اشاره کردم هنرمندان ولایتمدار، مومن و انقلابی باید وارد میدان شوند و مردم را به درستی آگاه نمایند. مردم باید افرادی را انتخاب کنند که بتوانند اهداف گام دوم انقلاب را به خوبی محقق نمایند و این اتفاق می تواند با هدایت گری هنرمندان انقلابی به درستی پیش برود. هنرمندان انقلابی و ارزشی باید از فضای ممکن استفاده بهینه کنند و هرگز نباید میدان را خالی بگذارند تا سلبریتی ها در آن جولان بدهند.

طالبی زاده در خاتمه اظهاراتش خاطرنشان کرد: ما باید با در نظر گرفتن اهداف نظام و آرمان های انقلاب اسلامی بهترین افراد را گزینش کنیم. ما امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند تعقل هستیم. هنرمندان انقلابی باید از ابزار مهم هنر فضا را برای حضور حداکثری مردم ایران اسلامی در انتخابات پیش رو فراهم آورند و ما باید همه توان خود را به کار بندیم تا بنابر ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی بهترین گام ها را در این راستا برداریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.