یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

به کارگردانی داریوش یاری؛

«لیلاج» در حسرت ۱۰۰ میلیون تومان فروش

فیلم سینمایی لیلاج

سینماپرس: فیلم سینمایی «لیلاج» به کارگردانی داریوش یاری از ششم دی ماه اکران خود در سینماهای کشور را آغاز کرده و تاکنون با فروشی نزدیک به ۹۵,۴۳۸,۰۰۰ میلیون تومان یکی از قعرنشین بلامنازع جدول فروش سینما در سال ۹۸ محسوب می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «لیلاج» به کارگردانی داریوش یاری از ششم دی ماه اکران خود در سینماهای کشور را آغاز کرده و تاکنون با فروشی نزدیک به ۹۵,۴۳۸,۰۰۰ میلیون تومان یکی از قعرنشین بلامنازع جدول فروش سینما در سال ۹۸ محسوب می‌شود.

این فروش کم برای فیلم سینمایی لیلاج در حالی رخ می‌دهد که این فیلم از حضور بازیگران پرتعداد و مطرحی برخوردار است، اما حضور این بازیگران نتوانسته در جذب مخاطبان به سینما موفقیت آمیز باشد.

شروع غم‌انگیز فیلم جدید «حامد کمیلی» در گیشه سینما////////////////چهارشنبه

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: رعنا نوازنده ساز در شرف برگزاری کنسرت، باخبر می‌شود دخترش برای نجات پدرش به زادگاه رعنا رفته است. جایی که رعنا شانزده سال پیش درست در سن دخترش از آنجا فرار کرده است. رعنا کنسرت را رها می‌کند.

فیلم سینمایی «لیلاج» پنجمین تجربه کارگردانی داریوش یاری محسوب می‌شود، وی پیش از لیلاج کارگردانی آثاری همچون پناه آخر، کربلا جغرافیای تاریخ، خانه‌ای روی تپه و دخلیل در کارنامه کاری خود می‌بیند.

شروع غم‌انگیز فیلم جدید «حامد کمیلی» در گیشه سینما////////////////چهارشنبه

مهران احمدی، حامد کمیلی، محیا دهقانی، رضا اخلاقی راد، نسرین بابایی، مجید پتکی بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی لیلاج به ایفای نقش پرداخته اند.

حضور حامد کمیلی با فیلم سینمایی لیلاج در چرخه اکران سینما بعد از فیلم موفقیت آمیز ایتالیا ایتالیا به نوعی حرکت به سمت عقب محسوب می‌شود، وی که طبیعتاً در برخی از آثار معطوف به گیشه و مفرح حضور مثبتی داشته حال تجربه‌ای نسبتاً شکست خورده را در لیلاج پشت سر می‌گذارد.

شروع غم‌انگیز فیلم جدید «حامد کمیلی» در گیشه سینما////////////////چهارشنبه

مهران احمدی دیگر بازیگر این فیلم نیز طی دو سال گذشته به طور معمول در آثار کمدی و پرفروش به ایفای نقش پرداخته است، وی طی سال گذشته حضور در «هزارپا» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را تجربه کرده، اما حال در فیلمی جدی شکست خورده است.

فیلم سینمایی لیلاج در نخستین هفته از اکران خود قرار دارد و باید دید با پایان هفته نخست آیا در ادامه می‌تواند روند منفی فروش خود در گیشه را ارتقا بخشد یا خیر. آیا بازیگران نام‌آشنای این فیلم می‌توانند بار دیگر مخاطبان خود را به سالن‌های سینما کنند یا لیلاج همچنان بر مدار نفروختن پیش می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.