یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

تفلسفات آقای فوتبالیست؛

کمدی مهمترین ژانر سینمایی است!

 پژمان جمشیدی در  مجموعه تلویزیونی «پژمان» به کارگردانی سروش صحت

سینماپرس: بازیگر فیلم «خوب بد جلف» گفت: من و سام درخشانی خیلی نگران این اتفاق هستیم که زوجمان تکراری شود، البته مخاطب آثاری که ما بازی می‌کنیم را می‌بیند، اما باور کنید بیست برابر بیشتر از چیزی که ما بازی می‌کنیم بهمان پیشنهاد می‌شود، اما آن‌ها را رد می‌کنیم.

به گزارش سینماپرس، پژمان جمشیدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، پیرامون ایفای نقش در فیلم سینمایی «ارتش سری» یا همان «خوب بد جلف ۲» گفت: هنگام تماشای «ارتش سری» خیلی استرس داشتم، زیرا این فیلم به واسطه طولانی شدن زمان فیلمبرداری حذفیات زیادی داشت، اما از تماشای آن بسیار لذت بردم، به نظر من این فیلم از نسخه اول «خوب بد جلف» بسیار بهتر و تکنیکی‌تر ساخته شده بود.

وی در همین راستا ادامه داد: شاید در برخی موقعیت‌ها برخی دوستان بگویند که نسخه اول بیشتر مخاطب را می‌خنداند، اما از لحاظ کیفی و ساختار فیلم به نظر نسخه دوم «خوب بد جلف» چند سر و گردن از نسخه اول بالاتر است.

کمدی مهمترین ژانر سینمایی است/با سریالی کمدی ساخته «جلیل سامان» به تلویزیون می‌آیم///////////////یکشنبه

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم ارتش سری درباره احتمال تکراری شدن زوج خودش با سام درخشانی افزود: خود ما هم خیلی نگران این اتفاق هستیم که زوجمان تکراری شود، البته مخاطب آثاری که ما بازی می‌کنیم را می بیند اما باور کنید بیست برابر بیشتر از چیزی که ما بازی می کنیم بهمان پیشنهاد می شود اما آنها را رد می‌کنیم.  

وی در همین رابطه تاکید کرد: هر دو ما به همین دلیل مراقب انتخاب های خود هستیم، البته در سطح جهان لورل و هاردی سالها بازی کردند و دل مخاطب را هم نزدند اما در کل فرهنگ ما کاملاً متفاوت است و باید حواس خود را جمع کنیم، البته من و سام کلاً دو فیلم بازی کردیم که البته هر دو به نسخه دوم کشیده شد.  

بازیگر فیلم سینمایی «تگزاس» افزود: البته من فکر می کنم که تهیه کنندگان این قدر باهوش باشند که فیلم هایی را بسازند که گیشه داشته باشد اما در هر صورت فعلا قصد داریم در نسخه سوم دو فیلم خوب بد جلف و تگزاس همکاری داشته باشیم.  

کمدی مهمترین ژانر سینمایی است/با سریالی کمدی ساخته «جلیل سامان» به تلویزیون می‌آیم///////////////یکشنبه

وی درباره علاقه شخصی خود برای ایفای نقش‌های خود تصریح کرد: امسال در دو فیلم با دو ژانر کاملاً متفاوت بازی کردم که این اتفاق برایم جذابیت زیادی داشت، قطعا اگر فیلمنامه ای باشد که احساس کنم می توانم در آن بازی کنم برایم ژانرش متفاوت نیست، البته ژانر کمدی را خیلی دوست دارم، برخلاف برخی که فکر می کنند کمدی ژانر مهمی نیست اما من اعتقاد دارم که کمدی مهمترین ژانر سینما است.  

بازیگر سریال «پژمان» با اشاره به بازگشت خود به تلویزیون افزود: من از ابتدای سال روی پرده سینما فیلم داشتم و آثار زیادی از من اکران شد، سینما کلا دو میلیون مخاطب دارد و ما هشتاد میلیون جمعیت داریم، از آنجایی که دوست دارم ارتباط بیشتری با مخاطبان داشته باشم پیشنهاد بازی در سریالی کمدی به کارگردانی جلیل سامان را پذیرفته ام.  

جمشیدی با اشاره به حال و هوای سریال جلیل سامان خاطرنشان کرد: داستان این سریال از زمان پیش از انقلاب اسلامی آغاز شده و به دوران بعد از انقلاب اسلامی می رسد، این سریال برای تلویزیون ساخته می شود و از تیر ماه جلوی دوربین رفته ام.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.