یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

سیلوستر استالونه؛

رکورد جدید هنر پیشه حامی اسرائیل

سیلوستر استالونه در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹

سینماپرس: سیلوستر استالونه بازیگر سرشناس هالیوودی که امسال نیز نامزد دریافت جایزه تمشک طلایی شده، رکورددار کسب جوایز بدترین بازیگر سال است.

به گزارش سینماپرس به نقل از گلد دربی، سیلوستر استالونه یک بار دیگر با فیلم «رمبو: آخرین خون» وارد لیست جوایز تمشک طلایی یا بدترین‌های سال قرار گرفته و ممکن است دوباره بتواند رکورد این جوایز که متعلق به خودش است را جابه‌جا کند.

او به خاطر این فیلم نامزد دریافت جایزه بدترین بازیگر و بدترین فیلمنامه شده است.

تا امروز استالونه چهار بار برنده جایزه بدترین بازیگر شده که بیش از هر کس دیگری است. او این جوایز را به خاطر فیلم‌های «راین‌استون» محصول ۱۹۸۴، «رمبو: خون اول قسمت دوم» و «راکی ۴» محصول ۱۹۸۵، «رمبو ۳» محصول ۱۹۸۸ و «بایست! یا مامانم به تو شلیک می‌کند» محصول سال ۱۹۹۲ دریافت کرده است. این بازیگر همچنین به عنوان بدترین بازیگر دهه نود میلادی و بدترین بازیگر قرن بیستم شناخته شد و تا به حال ۱۵ بار نامزد دریافت جایزه بدترین بازیگری شده که بیشترین تعداد نامزدی است.

او توانست راکی بالبوا را با فیلم «کرید» که نقدهای خوبی دریافت کرد نجات دهد، اما نتوانست همین کار را با «رمبو» انجام بدهد. این فیلم سپتامبر ۲۰۱۹، یعنی ۱۱ سال بعد از فیلم قبلی و ۳۷ سال بعد از آغاز فرنچایز در سال ۱۹۸۲ اکران شد، اما نقدهای به شدت منفی گرفت و سر از تمشک طلایی هم درآورد.

مجموعه «رمبو» عملاً رکورددار این جوایز است. از پنج فیلم این مجموعه، سه فیلم نامزد دریافت جوایز تمشک طلایی بوده‌اند. جدیدترین قسمت «رمبو» هم نامزد دریافت جایزه بدترین فیلم سال شده و روی هم رفته هشت نامزدی دارد که بیشتر تمام فیلم‌های قبلی این مجموعه است. تنها فیلم «گربه‌ها» با ۹ نامزدی از آن جلوتر قرار دارد.

البته امسال جان تراولتا هم شانس خیلی خوبی برای دریافت جایزه تمشک طلایی دارد و برای ۲ فیلم «متعصب» و «رنگ عوض کردن» نامزد شده است.  

این در حالی است که به نقل از روزنامه ترکیه‌ای استار، چندی پیش دو هنر پیشه معروف سینمای هالیوود آرنولد شوایتزنگر" و "سیلوستر استالونه" با شرکت در مراسمی تحت عنوان "دوستان ارتش اسرائیل"، ۳۳ میلیون دالار به این کشور کمک کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.