دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

ه کارگردانی رضا سورانی؛

«نویز» با روایت نادر مشایخی

مستند «نویز»

سینماپرس: مستند «نویز» به کارگردانی رضا سورانی با موضوع چگونگی زندگی میان کهکشانی از سروصدا با روایت نادرمشایخی آماده نمایش شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم مستند «نویز» با حضور نادر مشایخی با موضوع محوری چگونگی زندگی میان کهکشانی از سروصدا به تهیه‌کنندگی پیام رفیعی و کارگردانی رضا سورانی آماده نمایش شد.

شخصیت محوری این مستند نادر مشایخی است که براساس نظریات «جان کی» نورپرداز صدا و موسیقی و تجربیات خود، ما را به درک جدیدی از سروصدا می رساند و مخاطبان را با مفهوم فرهنگ شنیداری به شیوه متفاوتی آشنا می‌کند.

شهرهای بزرگ امروز پر از سروصدا هستند و سوال اینجا است که آیا می توان همه صداها را  خاموش کرد؟ میان شنیدن یا گوش کردن صداها آیا تفاوتی وجود دارد و در مستند «نویز» تلاش شده به این ۲ پرسش بنیادی با حضور نادر مشایخی به عنوان یکی از برجسته‌ترین موسیقیدان معاصر ایران پاسخ داده شود.

مستند «نویز» تلاش دارد تا رویکرد ما را به سروصدای شهری  تغییر دهد و مخاطب این فیلم نه تولیدکنندگان سروصدا بلکه مخاطبان آن هستند و دستیابی به این راه حل که چگونه می‌توان در کلان شهری مانند تهران و در میان کهکشانی از صداها زندگی کرد؟

مستند «نویز» به کارگردانی رضا سورانی و تهیه کنندگی پیام رفیعی تولید شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.