دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶

در شرایط ولنگاری فرهنگی؛

ادامه فعالیت عکاس معلوم الحال در سینما!

نوشین جعفری در عکاس فیلم سینمایی«لانتوری»

سینماپرس: نوشین جعفری که توسط ضابطان قضایی بازداشت شده بود بدون هیچ مانعی در عرصه سینما فعالیت می‌کند.

به گزارش سینماپرس، نوشین جعفری، عکاس سینما و تئاتر در ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ توسط ضابطان قضایی بازداشت شد. شنیده‌ها و اخبار غیررسمی حاکیست او در یک مهمانی در محله ولنجک دستگیر شد.

آخرین اخبار درباره پرونده جعفری به اینجا رسید که اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه درباره علت دستگیری نوشین جعفری گفت: اصل بازداشت این فرد را تائید می‌کنم. بازداشت این فرد به دلیل شغلش نبود، بلکه به دلیل اهانت به مقدسات، حضرت سید الشهدا (ع) و تبلیغ علیه نظام تحت تعقیب کیفری قرار گرفته است.

اسماعیلی با بیان اینکه از منزل و اماکن فنی مرتبط با این فرد مستنداتی کشف شده است که دور از شأن افراد شاغل در برخی از حرفه‌ها است، افزود: در رابطه با این پرونده و تا بررسی کامل نمی‌توانم جزئیات را مطرح کنم.

این عکاس سینما و تئاتر که چندی پیش به دلیل هتاکی به مقدسات در فضای مجازی و نیز مشارکت در برپایی مهمانی ویژه در سفارت انگلیس برای هنرمندان، توسط ضابطان قضایی دستگیر شده بود، در بی توجهی مسئولان فرهنگی باز هم در یک پروژه سینمایی حاضر می شود!

 این عکاس به تازگی در فیلم سینمایی «گیج‌ گاه» به عنوان عکاس فعالیت دارد. اما اینکه چرا اجازه فعالیت به چنین فردی در فضای هنری داده می‌شود سوالی است که باید مسئولان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسخگو باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.