سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

همزمان با جشنواره فجر ۳۸؛

سینماسیار به مناطق سیل‌زده سیستان وبلوچستان رفت

سینماسیار

سینماپرس: مدیر طرح سینماسیار از اکران فیلم‌های کودکان و نوجوانان در مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان وبلوچستان خبر داد.

به گزارش سینماپرس، نوید کوهبر مدیر «سینما سیار» گفت: همزمان با سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر، کودکان مناطقی در جنوب استان سیستان وبلوچستان به تماشای فیلم‌های سینماسیار نشستند.

وی افزود: این برنامه همزمان با جشنواره فیلم فجر و طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» ‌ی بنیاد سینمایی فارابی اجرا شده و طی آن فیلم‌های منتخبی از سینمای کودکان و نوجوانان در مناطق کم‌برخوردار روی پرده رفت.

کوهبر ادامه داد: روستاهای کنارکمبان در بخش بنت در جنوب استان سیستان و بلوچستان، عورکی در بخش دشتیاری، جنگارک پایین در بخش دشتیاری، زرآباد و همچنین کنارک از ۱۶ بهمن‌ماه به مدت ۶ روز تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و فیلم‌های روز کودکان و نوجوانان در این روستاها به صورت رایگان به نمایش درآمد.

وی در ادامه به آغاز به کار وب‌سایت رسمی «سینماسیار» اشاره کرد و افزود: در این سایت علاوه بر جدول نمایش فیلم‌ها در استان‌های تحت پوش، آمار و اطلاعات فیلم‌ها و جدول فروش آن‌ها در سیستم سینماسیارنیز در دسترس کاربران قرار دارد. به‌علاوه یک فرم الکترونیکی نیز در سایت وجود دارد تا علاقه‌مندان بتوانند درخواست اکران فیلم مورد علاقه خود را ثبت کنند.

مدیر سینماسیار در پایان گفت: در حال حاضرتعداد ۵۵ دستگاه سینماسیار در ۲۷ استان کشور فعال است و در ۵ شهر نیزتوسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.