چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷

دفتر جشنواره ها ی سازمان سینمایی؛

جشنواره هایی که مجوز گرفتند

آرم سازمان سینمایی

سینماپرس: دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی مجوز برگزاری برای هفدهمین دوره جشنواره ملی "فیلم تصویر"، "هفته فیلم ایتالیا "، اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه " بیمه" و دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه " تدبیر و زندگی" را صادرکرد.

به گزارش سینماپرس، دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری هفدهمین دوره جشنواره ملی "فیلم تصویر" از تاریخ 2 تا 23 اسفند 98 در شهر تهران و به دبیری سیف الله صمدیان با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش فیلم، اسلاید، ویدیو و ... موافقت کرد.
همچنین دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری "هفته فیلم ایتالیا " از تاریخ 1تا7 اسفند98در شهرهای تهران ، شیراز و منطقه آزاد تجاری کیش و به دبیری جعفر صانعی مقدم با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش فیلم ،اسلاید، ویدیو و ... موافقت کرد.
این گزارش می افزاید: دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه " تدبیر و زندگی" از تاریخ 11تا13 اسفند98 در شهر کرج و به دبیری سید محمد رضا حسینی با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش فیلم، اسلاید، ویدیو و ... موافقت کرد.
همچنین دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه " بیمه" از تاریخ 6 تا9 خرداد 99 در شهر تهران و به دبیری امیر کرم یزدی با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش فیلم، اسلاید، ویدیو و ... موافقت کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.