شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

نتفلیکس؛

بازیگران جدید در فصل دوم سریال «ویچر»

سریال The Witcher (ویچر)

سینماپرس: نتفلیکس به تازگی اعلام کرد که تعدادی بازیگر جدید به سریال «ویچر» اضافه شده‌اند که در این گزارش آنها را معرفی می کنیم.

به گزارش سینماپرس، چندین ماه پیش نتفلیکس اولین تصویر هنری کویل در نقش گرالت را منتشر کرد. این شبکه تلویزیونی پس از انتشار این تصویر، از شروع فیلمبرداری و تولید سریال The Witcher (ویچر) خبر داد. اکنون خبرهای بهتری از این سریال به دست کاربران رسیده است؛ خبرهایی که از مراحل پیشرفت و انتخاب بازیگر فصل دوم این سریال حکایت دارد.

در حالی که عده‌ای از طرفدارن بازی ویچر از تولید فیلم این عنوان راضی نبودند، اما مثل این که شبکه نتفلیکس این گونه تصور نمی‌کند. به گفته کیسی والش (Casey Walsh)، سردبیر اصلی وب‌سایت Geeks World Wide، شبکه نتفلیکس از مراحل ساخت و فیلمبرداری این سریال بسیار راضی بوده و حالا مراحل ساخت و تولید فصل دوم را با بازیگران بیشتر رسما آغاز کرده است.

اخبار جدید از سوی نتفلیکس

نتفلیکس به تازگی اعلام کرد که تعدادی بازیگر جدید به سریال ویچر اضافه شده‌اند. یکی از شناخته شده‌ترین بازیگران جدید از عوامل فیلم Fast and Furious ۹، تئو ارستد راسموسن است. این فرد قرار است به عنوان شخصیت Eskel بازی کند. این شخصیت یک جادوگر از مدرسه Wolf است که از زمان‌های قدیم با گرالت ریویایی دوست بوده و با او ارتباط نزدیکی دارد. همچنین این دو در کنار یکدیگر بزرگ شده‌اند. این فرد قرار شده تا در کنار دو جادوگر دیگر، یعنی لمبرن و کوئن، به فصل دوم سریال اضافه شوند.

گفتنی است که بازیگران دو جادوگر دیگر به ترتیب پاول بولیون و یاسن اتور هستند.

لیست مختصر از بازیگران فصل دوم سریال ویچر

از دیگر بازیگران جدید می‌توان به اگنز ژورن اشاره کرد که نقش ورینا را اجرا خواهد کرد. ویرنا یکی از اشخاص نزدیک به نیولن است که قرار شده بازیگر نقش وی کریستوفر هیوجو باشد. در کنار این دو آیشه فابین راس در نقش لیدیا و مسیحا در جایگاه فرانسسکا نقش آفرینی خواهند کرد. طرفداران همچنین متوجه شده‌اند که نقش محبوب و پررنگ وزمیر در این لیست حضور ندارد، این امر نشان می‌دهد که یا شرکت سازنده قصد دارد لیست کامل‌تر را زمان دیگری معرفی کند و یا اصلا مشاور باهوش و خلاق گرالت را در فصل دوم قرار نداده است.

 کارگردانان این فصل استفان سورجیک، سارا اوگورمن، اد بازالژت و جیتا پتل هستند که قرار شده هر کدام دو قسمت از این فصل را مدیریت کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.