دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

به کارگردانی علی مسعودی؛

«آخر خط» به صداگذاری رسید

سریال « آخر خط»

سینماپرس: کارگردان «آخر خط» از کار روی متن فیلمنامه‌ای جدید خبر داد که به سال ۶۶ تعلق دارد و در مشهد رخ می‌دهد.

به گزارش سینماپرس، علی مسعودی کارگردان سریال «آخر خط» در گفتگو با مهر درباره آخرین خبرها از این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: اکنون این سریال در مرحله پس از تولید همچون موسیقی و صداگذاری و... است و هنوز زمان پخش آن مشخص نیست.  

وی درباره صحنه‌هایی از این سریال که قرار بود مرتبط با داعش باشد و در خارج از کشور تصویربرداری شود، عنوان کرد: این صحنه‌ها را در مشهد تصویربرداری کردیم و نشد که در کشورهایی خارج از ایران به تولید برسانیم.

مسعودی درباره اینکه چقدر با کمبود بودجه در این پروژه مواجه شدند، بیان کرد: همه پروژه با مشکلات بودجه‌ای مواجه می‌شوند ما هم خیلی جاها مشکل بودجه داشتیم چون واقعاً پول نیست. کار ما هم کمی سنگین بود و مجبور شدیم به این ترتیب آن را به اتمام برسانیم.

این نویسنده در ادامه با اشاره به شروع نگارش یک فیلمنامه جدید برای تلویزیون توضیح داد: در حال حاضر روی قصه‌ای کار می‌کنم در سال ۶۶ در مشهد می‌گذرد. این قصه ارتباطی با جنگ ندارد و از فضایی طنز برخوردار است.

وی در پایان گفت: هنوز اسم قطعی این قصه مشخص نیست اما سریالی ۱۵ قسمتی است و خودم قرار است این کار را کارگردانی کنم. ماجرای این سریال از ۲۰ اسفند ۶۶ شروع می‌شود و تا ۱۳ فروردین ۶۷ طول می‌کشد و به اتفاقی مربوط می‌شود که در محل خودمان داده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.