دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

با فروش ۱۰۰ میلیون دلاری در هفته دوم؛

زور «آوای وحش» به «سونیک خارپشت» نرسید

فیلم سینمایی سونیک خارپشت

سینماپرس: در رقابت تنگاتنگ «سونیک» با فیلم تازه‌اکران شده «آوای وحش» با بازی هریسون فورد، این «سونیک» بود که در روز آخر توانست جایگاه نخستش را حفظ کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، پس از نبردی تنگاتنگ در باکس‌آفیس آمریکا، «سونیک خارپشت» توانست مانع صدرنشینی «آوای وحش» اقتباس جدید از کتاب مشهور جک لندن شود.

با اکران «آوای وحش» از تعطیلات آخرهفته، این دو فیلم نبرد جانانه‌ای را برای کسب جایگاه نخست پشت سر گذاشتند. در حالی که انتظار می‌رفت «سونیک» بتواند جایگاه هفته پیش خود را حفظ کند، فیلم هریسون فورد تا جمعه فیلمی بود که راس جدول فروش را در اختیار گرفت؛ اما در نهایت این «سونیک» بود که تا پایان یکشنبه یعنی پایان تعطیلات آخر هفته، با فروش ۲۶.۳ میلیون دلار توانست «آوای وحش» را با فروش ۲۵ میلیون دلار در رده دوم قرار دهد.

انیمیشن «سونیک» در نهایت شگفتی هفته پیش در تعطیلات آخر هفته ۷۰ میلیون دلار فروش کرد و اکنون در دومین هفته اکرانش فروشش را از ۱۰۰ میلیون دلار هم عبور داد. این فیلم در مجموع در سراسر جهان در این مدت ۲۰۰ میلیون دلار فروخته است.

در عین حال «آوای وحش» که با رقم بزرگ ۱۲۵ میلیون دلار ساخته شده و محصول دیزنی و قرن بیستم است، در ۴۰ بازار خارجی ۱۵.۴ میلیون دلار فروخت و فروشش در سطح جهانی را به ۴۰.۲ میلیون دلار رساند.

این فیلم که جدیدترین اقتباس از کتاب به یادماندنی جک لندن از اوایل قرن بیستم است، با نقدهای مختلفی روبه رو شده، هرچند سینماروها از آن لذت برده وبه آن امتیاز A منفی داده‌اند.

اما «پرندگان شکاری» محصول برادران وارنر با فروش ۷ میلیون دلار جایگاه سوم را کسب کرد. این فیلم با بازی مارگو رابی در مجموع در آمریکای شمالی ۷۲ میلیون دلار فروخته و در این مدت در مجموع در سطح جهان فروشش ۱۷۳.۷ میلیون دلار بوده است.

فیلم ترسناک «برامس: پسر دوم» دیگر فیلم تازه اکران هفته بود که از نمایش در ۲۱۵۱ سالن سینما ۶ میلیون دلار فروخت. در بازار بین‌المللی این فیلم ۲.۲۲ میلیون دلار فروش کرد تا کارش را در سطح جهان با ۸.۲۲ میلیون دلار شروع کرده باشد. این فیلم ادامه‌ای بر فیلم «پسر» محصول ۲۰۱۶ با بازی کیتی هولمز است.

«پسرهای بد» محصول سونی با بازی ویل اسمیت هم جایگاه پنجم را در اختیار گرفت و با فروش ۶ میلیون دلاری در ششمین هفته اکرانش مجموع فروشش را به ۱۹۱ میلیون دلار رساند.

«انگل» نئون هم به فروشش ادامه می‌دهد و با فروش ۳.۱ میلیون دلار دیگر در هفته اخیر، تاکنون در آمریکا به رقم بزرگ فروش ۴۸.۹ میلیون دلار رسیده که برای فیلمی زیرنویس دار، فوق العاده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.