دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸

فریده سپاه‌منصور:

نقشی که بازی می‌کنم باید شناسنامه داشته باشد

فریده سپاه منصور در یادبود چهلمین روز درگذشت داوود رشیدی

سینماپرس: بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون، گفت: ویژگی‌های نقشی که باعث می‌شود آن را بپذیرم، این است که باید شناسنامه‌دار باشد تا بتوانم ساختار مناسبی برای خلق آن در نظر بگیرم.

به گزارش سینماپرس، فریده سپاه‌منصور بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون را با بازی خوبش در سریال ن خ به خاطر داریم. او که معمولاْ گزیده کار می‌کند، درباره حضورش در سریال شاه رگ به ایرنا گفت: نزدیک به دو ماه گذشته در این سریال بازی کردم. نقش مقابل من سیروس گرجستانی بود و امیدوارم مخاطب پس از دیدن سریال از آن رضایت داشته باشد.

وی درباره ویژگی انتخاب سریال شاه‌رگ برای حضور در آن گفت: معمولا به پیام کلی کار توجه می‌کنم؛ اگر قصه پیام خوبی داشته باشد آن را در اولویت قرار می دهم. همیشه خودم را جای مخاطب قرار می‌دهم، وقتی یک سریال یا فیلم را به تماشا مینشینم دلم می‌خواهد به گونه‌ای باشد که از آن لذت ببرم و وقتم را تلف نکرده باشم.

بازیگر فیلم سینمایی مهمان مامان،  گفت: از دیگر ویژگی‌های نقش که باعث می‌شود آن را بپذیرم، این است که باید جای بازی داشته و شناسنامه‌دار باشد تا من بتوانم ساختار مناسبی برای خلق آن در نظر بگیرم. اگر نقش این ویژگی‌ها را نداشته باشد حتی اگر میزان بازی آن زیاد باشد آن را قبول نمی‌کنم چون معتقدم نقش باید جای کار داشته باشد.

سپاه‌منصور خاطرنشان کرد: به نظرم سریال شاه رگ به کارگردانی آقای اشکذری و تهیه‌کنندگی آقای شفیعی کار خوبی است و امیدوارم بتواند زمان پخش که ماه مبارک رمضان خواهد بود، نظر مخاطب را جلب کند.

فریده سپاه منصور درباره دلیل عدم حضورش در سری جدید سریال ن خ که در حال تصویربرداری است، صحبت نکرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.