شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

توقف فیلمبرداری «هشدار قرمز»؛

تأثیر کرونا بر فیلم جدید «دواین جانسون»

دواین جانسون

در پی شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، فیلمبرداری پروژه سینمایی «هشدار قرمز» در این کشور متوقف شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از رویترز، قرار بود فیلمبرداری پروژه جدید و پر هزینه کمپانی نتفلیکس با نقش آفرینی دواین جانسون با نام «هشدار قرمز» به ایتالیا برسد؛ اما با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایتالیا سازندگان این فیلم به دنبال لوکیشن‌های دیگری برای فیلمبرداری هستند.

البته انتظار نمی‌رود این تغییر لوکیشن فیلمبرداری باعث ایجاد وقفه در آن شود. در این فیلم رایان رینولدز بازیگر «ددپول» و گل گادوت بازیگر «زن شگفت انگیز» نقش آفرینی می‌کنند.

نتفلیکس هنوز تاریخی برای انتشار این فیلم سینمایی اعلام نکرده است. «هشدار قرمز» فیلمی در ژانر هیجانی و جرایم جهان است و داستانی از یک پلیس بین الملل را به تصویر می‌کشد که بزرگترین و تحت تعقیب‌ترین سارق هنری را دنبال می‌کند.

این فیلم سینمایی تاکنون با بودجه‌ای ۱۶۰ میلیون دلاری در بین پرهزینه‌ترین و گران‌ترین فیلم‌ها قرار دارد. ساخت این فیلم سینمایی اکنون در آتلانتا در حال انجام است.

دواین جانسون در آخرین ماه از سال ۲۰۱۹ میلادی با فیلم سینمایی «جومانجی: مرحله بعدی» در گیشه حضور داشت که با بودجه‌ای ۱۳۰ میلیون دلاری در حدود ۸۰۰ میلیون دلار فروخت. او در تابستان نیز با فیلم سینمایی «هابز و شاو» نخستین نسخه فرعی مجموعه سینمایی محبوب «سریع و خشن» موفق ظاهر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.