شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵

به کارگردانی احمد امینی؛

بازیگر وارش به «بیگانه‌ای با من است» پیوست

سریال بیگانه‌ای با من است

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی برای شبکه دو سیما تولید می‌شود.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و تهیه کنندگی  بهروز مفید در شیراز به پایان رسید و عوامل راهی بوشهر شدند.

بازیگر وارش به «بیگانه‌ای با من است» پیوست/تصویربرداری به بوشهر رسید +تصاویر

در شیراز بازیگرانی همچون  پژمان بازغی، شبنم قلی خانی و میلاد میرزایی و در بوشهر نیز سامرند معروفی و وحید نفر حضور دارند. نسرین بابایی بازیگر سریال «وارش» نیز یکی از نقش های اصلی  «بیگانه‌ای با من است» را بازی می کند.

 تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی  اردیبهشت سال آینده به پایان می‌رسد.

بازیگر وارش به «بیگانه‌ای با من است» پیوست/تصویربرداری به بوشهر رسید +تصاویر

 داستان این سریال ۳۰ قسمتی به کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده، در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جا به جایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

از بازیگران این سریال می‌توان به شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه اشاره کرد.

از لوکیشن‌های این سریال می‌توان به خانه‌ای حوالی خیابان جمهوری، بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی و برخی لوکیشن‌های داخلی و خارجی اشاره کرد.

سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از:

نویسنده: فروغ فروهیده، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، مدیر صدابرداری: محمد علیزاده شالچی، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، تدوینگر: احسان جعفریان، مدیر تولید: حسین باقریان، مدیر برنامه ریزی: امین پیرحیاتی، دستیار یک کارگردان: سامان تفرشی، عکاس: فرزاد اسدیان و ….

مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.