یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸

تمهیدات کرونایی؛

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضدعفونی شد

ویروس کرونا

سینماپرس: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای مقابله با شیوع این ویروس ضدعفونی شدند.

به گزارش سینماپرس، همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و پیرو توصیه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به ویژه فضاهای عمومی شامل نمازخانه، سالن‌های انتظار، کلاس‌ها و... برای مقابله با شیوع این ویروس ضدعفونی شدند.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ۳۵ فرهنگسرا، ۹۶ کتابخانه، ۹۶ خانه فرهنگ و مجتمع فرهنگی هنری، چهار پردیس سینمایی، ۱۲ موزه و خانه موزه، ۴ مؤسسه، ۸ مرکز فرهنگی ویژه، ۱۵۳ کتابخانه الحاقی، ۸ کتابخانه تفاهمنامه‌ای و ۱۵۱ مرکز مشارکتی فرهنگی هنری در اختیار دارد و ضدعفونی کردن این مراکز به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در حال انجام است.

پیش از این سازمان فرهنگی هنری تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در مراکز این سازمان اعم از بخش‌های آموزشی، نگارخانه‌ها و موزه‌ها را لغو و اقدام به نصب بنرهای آموزشی با موضوع کرونا در این مراکز کرده بود، اگر چه فعالیت‌های روزمره ستادی و مراکز سازمان فعال بوده و متوقف نشده است. همچنین فعالیت تمامی کتابخانه‌های سازمان نیز تا ساعت ۱۷ است و به جز بخش امانت، سایر بخش‌ها از جمله سالن‌های مطالعه، بخش مرجع و نشریات کودک و نوجوان تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود. همچنین مجموعه‌های ورزشی این سازمان شامل آبی و غیرآبی نیز به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا تعطیل است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.