دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

باکس آفیس آمریکا؛

هیولاهای قدیمی زنده ‌می‌شوند

فیلم سینمایی «مرد نامرئی»

سینماپرس: «مرد نامرئی» با فروش ۲۹ میلیون دلاری در اولین آخر هفته اکرانش در گیشه‌های آمریکا نشان داد مردم به زنده کردن هیولاهای قدیمی علاقه دارند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم ترسنک «مرد نامرئی» محصولی از یونیورسال و بلام‌هاوس اکرانش را با فروش ۲۹ میلیون دلاری در گیشه‌های آمریکای شمالی شروع کرد و در عین حال در دیگر نقاط جهان نیز در این آخر هفته ۲۰.۲ میلیون دلار فروخت تا در سه روز اول اکرانش ۴۹.۲ میلیون دلار فروش را ثبت کرده باشد.

این بهترین افتتاحیه داخلی برای یک فیلم ترسناک پس از نمایش فیلم «آن: قسمت دوم» است که در ماه سپتامبر اکران شد بود.

فیلم «مرد نامرئی» تنها با بودجه ۷ میلیون دلاری ساخته شده و جدیدترین اقتباس سینمایی از رمان اچ. جی. ولز است. این فیلم برمبنای فیلمنامه و نیز به کارگردانی لی وانل ساخته شده و الیزابت ماس در نقش سیسیلیا کاس ظاهر شده است. شخصیت وی زنی است که از ارتباط با مردی پولدار که دانشمندی درخشان هم هست فرار می‌کند. اولیور جکسون کوهن در نقش مرد نامرئی بازی کرده است.

این فیلم در دیگر بازارهای سینمایی هم موفق ظاهر شده و در بریتانیا ۲.۹ میلیون دلار، در فرانسه ۲.۲. میلیون دلار و در مکزیک ۱.۸ میلیون دلار فروخته است. این فیلم در کره جنوبی با فروش ۱.۱. میلیون دلار در راس باکس آفیس قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.