سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران؛

معرفی داوران عکس کار ایران

نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران

سینماپرس: افشین شاهرودی، مسعود زنده روح کرمانی و حسن غفاری به عنوان داوران نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران انتخاب شدند.

به گزارش سینماپرس، افشین شاهرودی، مسعود زنده روح کرمانی و حسن غفاری ارزیابی آثار نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران را بر عهده دارند. نخستین مسابقه بین المللی عکس کار ایران به همت مرکز کار ایران برگزار می‌شود و سعید سمیعی و محمد حمزه‌ای سمت رئیس و دبیری این مسابقه را بر عهده دارند.

این مرکز به عنوان مرجع تخصصی ایجاد بسترهای کار و شغل، امیدوار است عکس‌هایی به دبیرخانه مسابقه برسد که ضمن پرداختن به کار به عنوان موضوع مهم اجتماعی؛ بیانگر کوشش عکاسان در نمایش واقعیت‌ها و آگاهی بخشی به جامعه در ارتباط با هدف این مسابقه باشد.

آخرین مهلت ارسال آثار، ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ است و بنا بر اعلام دبیرخانه، این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. انتخاب و داوری عکس‌ها، ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ اعلام شده است.

هنرمندان برای اطلاع دقیق از قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس می‌توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی www.jobcenter.ir/festival مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.