جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

این هفته؛

مرور آثار «راسل کرو» در شبکه نمایش

راسل کرو

سینماپرس: شبکه نمایش این هفته مرور آثار راسل کرو بازیگر را در کنداکتور خود جانمایی کرده است.

به گزارش سینماپرس، شبکه نمایش با توجه به تغییرات کنداکتور خود که پیشتر اعلام کرده بود این هفته مرور آثار راسل کرو بازیگر را در کنداکتور خود جانمایی کرده است.

در باکس های ساعت ۱۳ فیلم های سینمایی و تله فیلم از شنبه ۱۷ اسفندماه تا جمعه ۲۳ اسفندماه به ترتیب «گلنار»، «مدرسه پیرمردها»، «نام و نام خانوادگی»، «آوای گمشده»، «بازگشت لوک خوش شانس»، «همپای آب» و «فصل نرگس» هستند.

باکس فیلم های ساعت ۱۵ از تکرار فیلم های کلاسیک شب قبل به پخش فیلم ها تغییر پیدا کرده است که به ترتیب تا جمعه ۲۳ اسفندماه، »سرنوشت شگفت انگیز امیلی پولان»، «چارلز دیکنز : مردی که سرود سال نو را نوشت»، «کلیک»، «دیواره ی شمالی»، «هوگو» و «پرتقال شیرین من» پخش می شوند.

در باکس ساعت ۱۹ از شنبه تا جمعه به ترتیب فیلم های دنباله دار «پدینگتون۱و ۲»، «فیات سفید» در ۲ قسمت، «پارک ژوراسیک ۱و ۲» از این شبکه پخش خواهند شد.

همچنین این هفته شبکه نمایش در باکس ساعت ۲۱ مرور آثار راسل کرو یا همان «ماکسیموس» که برای نقش‌اش به عنوان فرمانده‌ رومی در فیلم «گلادیاتور» (۲۰۰۰) که توسط ریدلی اسکات ساخته شد در جدول پخش خود قرار داده است. از جمله ‌آثار وی به ترتیب، فیلم های «سه روز بعد»، «مسابقه بزرگ»، «استاد و فرمانده»، «برنده و بازنده»، «یک ذهن زیبا»، «قطار ۳:۱۰ به یوما» و «گلادیاتور» پخش می شوند.

باکس ساعت ۲۳ نیز  این هفته به ترتیب به پخش فیلم های «خوب بد جلف»، «پیرمرد و اسلحه»، «تراست»، «رودخانه ویند»، «پادشاه دزدان»، «وزیر کاتوه» و «کارمندان شرکت» در جدول پخش شبکه نمایش قرار گرفته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.