سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵

حبیب اسماعیلی:

برای رونق گیشه سینما از الان برنامه‌ریزی کنیم

حبیب اسماعیلی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: بازیگر و تهیه کننده سینما، گفت: سینما بهترین زمان اکران خود را از دست داده است و برای جبران آن باید از الان برنامه و طرح‌های مناسبی را تدوین کرد تا خسارت‌های گیشه جبران شود.

به گزارش سینماپرس، حبیب اسماعیلی که علاوه بر تهیهکنندگی به عنوان پخش کننده نیز در سینمای ایران فعالیت دارد، در گفت‌وگو با ایرنا درباره تعطیلی سینماها و پیش بینی وضعیت اکران فیلم‌ها، اظهار داشت: فعلا کسی اطلاع دقیقی از زمان بازگشایی سینماها ندارد اما آنچه مسلم است اینکه حتما برنامه ریزی اکران فیلم های نوروز با تغییرات بسیاری همراه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه احتمال وقفه دو ماهه برای بازگشایی سینماها وجود دارد، گفت: این وقفه می‌تواند فشردگی نمایش فیلم‌های پشت صف اکران را بیشتر و بیشتر کند و در واقع این معضل هم برای سینما بسیار سخت است.

تهیه کننده فیلم سینمایی خرگیوش افزود: نکته دیگر از دست دادن بهترین زمان اکران سال است که از اواخر اسفند ماه شروع و تا نیمه فروردین ادامه دارد و ما این زمان طلایی اکران را متاسفانه از دست داده‌ایم.

اسماعیلی تاکید کرد: حتما باید از الان برای وضعیت اکران فیلم ها و سینماها برنامه ریزی کاملی کنیم تا زمان بازگشایی سینماها با برنامه درست صاحبان فیلم ها کمتر متضرر شوند.

وی با بیان اینکه از اواسط اردیبهشت ماه هم ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد، گفت: با برنامه ریزی و اجرای طرح‌های مناسب این زمان را هم می‌توان برای رونق سینماها مانند چند سال گذشته فعال کرد یعنی به نوعی با اکران فیلم های جذاب و برنامه ریزی درست تا حدی از خسارت‌ گیشه در تعطیلات به دلیل بیماری کرونا را جبران کرد.

بازیگر فیلم سینمایی ۳۶۰ درجه درباره اینکه آیا افزایش قیمت بلیت سینماها می تواند کمکی به این صنف کند؟ گفت: بله قطعا افزایش قیمت بلیت سینما به نفع تهیه کننده و سینمادار است اما با توجه به این وضعیت اقتصادی کشور و اتفاقات روی داده بعید به نظر می‌رسد که گزینه افزایش قیمت بلیت سینماها رای آورده و اعمال شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.