شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

سینمای جهان؛

واکنش «یک میلیون مادر» به فیلم همجنس‌خواهانه

فیلم سینمایی «جاودانان»

سینماپرس: محتوای همجنس‌گرایانه فیلمی ابرقهرمانی، انجمن «یک میلیون مادر» را دوباره برآشفته کرد.

به گزارش سینماپرس، شیوع محتواهای ضدخانواده و همجنس‌گرایانه باعث شده است تا نگرانی‌های خانواده‌های آمریکایی نسبت به فیلم‌های در حال اکران بیشتر شود.

انجمن  «یک میلیون مادر» متعلق به سازمان محافظه‌کار «انجمن خانوده آمریکایی» (AFA) که در سال گذشته نیز علیه انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» که در آن صحنه‌ای از حضور دو زن همجنس‌گرا در مهدکودک را نمایش داد واکنش نشان دادند، بار دیگر فیلمی را محکوم کردند.

این بار فیلم سینمایی «جاودانان» از مارول که در آن نیز اشاره به محتوای همجنس‌گرایانه می‌شود، منجر به واکنش این انجمن قرار گرفت.  در بیانیه‌ گروه آمده است: «مارول تصمیم گرفته «نزاکت سیاسی» را رعایت کند به جای اینکه محتوایی مناسب خانواده به تولید برساند.»

قبلاً «کوین فایگی» تهیه‌کننده مارولی در مصاحبه‌هایش اشاره کرده بود که قصد دارد تا در ادامه فیلم‌های سینمایی خود باز هم به همجنس‌گرایان اشاره کند و شخصیت‌های جدیدی از آنان را در فیلم‌هایش معرفی کند.

او در کامیک-کان سال ۲۰۱۹ گفت: «هر بار که فیلمی می‌سازیم، امیدواریم که موفق شود تا بتوانیم فیلم دیگری بسازیم. هدف همیشه همین است. اما مشخصاً با فیلم‌های «پلنگ سیاه» و «کاپیتان مارول»، ما می‌خواستیم دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را نمایندگی کنیم. جالب اینجا است که هر دوی آن فیلم‌ها چنان پرفروش شدند که تمامی موانع را کنار زدند. امیدوارم الهام‌بخش دیگر کمپانی‌ها باشیم تا همین کار را بکنند و انواع مختلف داستان‌ها را روایت کنند.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.