دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸

در آخرین روزهای سال ۹۸؛

فیلم‌های فجر ۳۷ که باز هم به اکران نرسیدند

حلقه فیلم-روابط عمومی

سینماپرس: سال سینمایی ۹۸ تمام شد؛ اما هنوز برخی فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به اکران عمومی نرسیده اند.

به گزارش سینماپرس، سینمای ایران در حالت عادی با مشکل اکران و ترافیک فیلم‌ها روبرو است و حالا هم درگیر ویروس کرونا شده و مشکلی بر مشکلات آن اضافه شده است. البته سازمان سینمایی به دنبال پیدا کردن راهکارهایی برای خروج و و یا کم کردن مشکلات صاحبان فیلم است.

هر سال تعدادی فیلم که در جشنواره فیلم فجر حضور نداشتند، به اضافه آثاری که خارج از جشنواره تولید شده بودند از اکران جا می‌مانند.

امسال نیز چنین اتفاقی رخ داده است؛ یعنی بجز فیلم‌هایی که موفق به حضور در جشنواره سی و هفتم فجر نشدند، برخی از آثاری که در این این رویداد هم حضور داشتند موفق به اکران نشده اند! البته که تولیدی‌های جدید، فیلم‌های فجر ۳۸ و بازتاب‌ منفی کرونا بر روند اکران اثر گذاشته است.

فیلم‌هایی که از سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر هنوز موفق به اکران نشدند، عبارتند از:

«بنفشه آفریقایی» مونا زندی حقیقی، «پالتو شتری» مهدی علی میرزایی، «تیغ و ترمه» کیومرث پوراحمد، «جمشیدیه» یلدا جبلی، «خون خدا» مرتضی علی عباس میرزایی، «طلا» پرویز شهبازی، «ناگهان درخت» صفی یزدانیان، «حمال طلا» تورج اصلانی، «دیدن این فیلم جرم است» رضا زهتابچیان، «یلدا» مسعود بخشی و «روزهای نارنجی» آرش لاهوتی.

البته سازمان سینمایی برای سال جدید قصد دارد فیلم‌ها را به صورت قرعه کشی اکران کند؛ اتفاقی که تاکنون در سینمای ایران رخ نداده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.