دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳

با تخفیف ۴۰ درصدی؛

مستند «بانو» منتشر شد/ قهرمانی از جنس تلاش، عشق و امید را در «عماریار» ببییند

مستند بانو

سینماپرس: عرضه اینترنتی مستند سینمایی «بانو» به کارگردانی محمد حبیبی‌منصور و تهیه‌کنندگی واحد مستند دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی توسط سایت «عماریار» آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، عرضه اینترنتی مستند سینمایی «بانو» به کارگردانی محمد حبیبی‌منصور و تهیه‌کنندگی واحد مستند دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی توسط سایت «عماریار» آغاز شد.
مستند سینمایی «بانو» روایتگر زندگی پرفراز و نشیب عصمت احمدیان، مادر شهیدان ابراهیم و اسماعیل فرجوانی است.
عصمت احمدیان، پس از جنگ به صورت جدی وارد فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی می‌شود، به طوری که او امروز یکی از بانوان تأثیرگذار و الگو در اهواز است.
بنابرین گزارش، «بانو» حاصل دو سال همراهی گروه فیلمساز با مادر شهیدان فرجوانی است و تصویری واقعی از زندگی یک زن موفق را نشان می‌دهد.
مستند سینمایی «بانو» پیش از این به عنوان نامزد بهترین فیلم مستند بخش «نگاه نو» سی‌وهشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر نیز انتخاب شده بود، فانوس نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را نیز در کارنامه دارد.
براساس این گزارش، عموم مردم و علاقه‌مندان  برای تماشا و دریافت مستند «بانو» می‌توانند به سایت عماریار Ammaryar.ir مراجعه کنند.
همچنین براساس اعلام عماریار، با توجه به شیوع بیماری کرونا، علاقمندان تا ۲۹ اسفند و با استفاده از کد تخفیف (banoo) می‌توانند با تخفیف ۴۰ درصدی، فیلم‌های این سایت را تماشا کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.