سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

محمد بَحرانی در «دورهمی»:

پلیس می‌تواند دستگیرم کند، چون شناسنامه‌ام جعلی است

محمد بحرانی در مجموعه نمایش خانگی «گلشیفته»

سینماپرس: محمد بَحرانی، بازیگر و صداپیشه، شب گذشته (دوشنبه ۴ فروردین) در برنامه «دورهمی» حضور یافت و درباره سن واقعی و اطلاعات غلط شناسنامه‌اش صحبت کرد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «دورهمی»، شب گذشته (دوشنبه۴فروردین)  با حضور محمد بَحرانی،  صداپیشه جناب خان و بازیگر سریال نوروزی «دوپینگ» از شبکه نسیم پخش شد. در این برنامه، بَحرانی درباره سن واقعی خود و ماجرای شناسنامه گرفتنش صحبت کرد.

در ابتدا، این بازیگر با کلاهی که مارک یک برند تجاری روی آن ثبت شده بود، روی صحنه آمد و در همان دقایق ابتدایی، مهران مدیری از او خواهش کرد تا کلاه را از سرش بردارد و علت را این‌گونه بیان کرد: «چون مارک تجاری روی کلاه ثبت شده و اگر در تصویر باشد، یک نوع تبلیغات برای آن برند تجاری است».

در ادامه،  مدیری، سن واقعی این بازیگر را پرسید و بحرانی در پاسخ گفت: «من اصولا یک عامل خوبی هستم برای افرادی که مرا می‌بینند و هم سن و سال من هستند، چون در نهایت به این نتیجه می‌رسند که خوب مانده‌اند و به زندگی امیدوار می‌شوند و معمولا هرکسی سن واقعیم را می‌فهمد می‌گوید تو خیلی پیر و داغون شدی. اینجا هم اگر بگویم قطعا همه تعجب می‌کنند. من متولد ۱۶آذر۱۳۶۰ هستم و ۳۸سالم است». پس از این پاسخ، مدیری باخنده گفت: «واقعا؟ خیلی داغون شدی!»

این بازیگر ادامه داد: «البته تمام موارد شناسنامه من دروغ است، مانند تمام هم نسلان من، ما نه تاریخ تولدمان درست است نه سالش، البته برای خیلی از افراد، محل تولد هم درست نیست مانند خودم و این موضوع به میزان نزدیکی و آشنایی که پدر نوزاد در ثبت احوال داشته باشد، مربوط می‌شود.»

این صداپیشه درباره محل تولدش گفت: «شناسنامه پدر من برای کازرون است، سه برادر و خواهر بزرگترم در تهران به دنیا آمدند، پدرم به‌خاطر عمویم مجبور شده است به بهشهر برود و من هم آن‌جا به دنیا آمدم اما چون می‌دانسته که نمی‌خواهد آنجا بماند، شناسنامه من را برای شیراز گرفته است. کلا تمام مواردی که در شناسنامه‌ام ذکر شده، دروغ است و شناسنامه‌ام جعلی است، همین الان پلیس به خاطر جعلی بودن اطلاعات شناسنامه، می‌تواند من را ببرد.»  

مدیری در ادامه این برنامه، درباره ظاهر محمد بحرانی گفت: «همینی که هستی خوب است، تو هنرمندی، خوشتیپی و رنگ چشمانت هم سبز است، این سبزی از دور معلوم نیست من سر فیلمبرداری «هیولا» متوجه این موضوع شدم، حالا چه اتفاقی افتاده که بد ماندی؟»

بحرانی در پاسخ گفت: «بله، از دار دنیا خداوند یک چشم رنگی به من داده که آن هم اصلا معلوم نیست، در این مورد هم شانس نیاوردم. حقیقتا علت بد ماندنم را نمی‌دانم، از ابتدا همین‌گونه بد بودم، صدایم کلفت است، موهایم هم زود ریخت،  آن باقی مانده‌هایش هم زود سفید شد. این موارد در کنار هم جمع شد و عامل به وجود آمدن این موضوع شد.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.