چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

التماس‌های بازیگری که با نقش جاسوس برمی‌گردد:

در خانه بمانید؛ با جان مردم بازی نکنید!

سریال تلویزیونی «روزهای ابدی»

سینماپرس: بازیگر است و مجری؛ در سریال "نفوذ" نقش دوگانه‌ای دارد و بعد از "صندلی داغ" حالا او را به عنوان مجری روی "فرش قرمز" تلویزیون می‌بینیم؛ فریاد می‌زند و التماس می‌کند تو رو خدا بیرون نروید و در قرنطینه بمانید.

به گزارش سینماپرس، احمد نجفی به تازگی ۷۱ ساله شده است؛ دوم فروردین‌ماه در خرمشهر به دنیا آمده؛ هم بازیگر است و هم مجری. در رشته طراحی صحنه تحصیلات دانشگاهی‌اش را به پایان رساند اما در سال ۱۳۵۹ معاونت شبکه دو سیما را نیز در کارنامه‌اش دارد. احمد نجفی یک زمانی همراه با داود میرباقری، مسعود جعفری‌جوزانی، جمال شورجه، مسعود ده‌نمکی و محسن علی اکبری به عضویت شورای عالی سینما درآمدند.  

تلویزیون، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، بازیگران سینما و تلویزیون ایران، ویروس کرونا، سریال ایرانی،

او در فیلم‌های زیادی همچون "پایان‌نامه"، "شور شیرین"، "دوازده صندلی"، "مشت آخر"، "بشارت منجی"، "شوریده"، "سگ کشی"، "طوفان شن"، "پناهنده"، "گروهبان" و "دندان مار" در سینما و سریال "کارآگاه"، "ولایت عشق"، "پرده عشاق"، "گارد ساحلی"، "کارآگاه علوی"، "ملکوت"،   "عملیات ۱۲۵" (سری دوم) (محمدرضا آهنج)، "شب شیشه‌ای" و "معمای شاه" ایفای نقش کرده است. البته در سریال "نفوذ" نقش شخصیت دوگانه‌ای را بزی می‌کند. احمد نجفی که در ایام تعطیلات عید نوروز او را با اجرا در "فرش قرمز" شبکه ایران‌کالا می‌بینیم در سریال "نفوذ"نقش شخصیتی را ایفا می‌کند که رفتار دوگانه‌ای دارد و همزمان با اینکه با سازمان‌های خارجی به خصوص آمریکایی‌ها کار می‌کند، اما کم کم از این‌ها دوری می‌کند و خیلی از چیزها را لو می‌دهد و خبر می‌دهد که چه اتفاق‌هایی دارد می‌افتد و در نهایت هم سرانجامی در انتظارش است.

* سریال "نفوذ" قرار است مهرماه امسال از شبکه ۱ سیما پخش شود.  

احمد نجفی در گفت‌وگویی با  تسنیم،   التماس کرد و از مردم خواست که در خانه بمانند؛ با عصبانیت و فریاد اما دغدغه‌مندانه و دلسوزانه، می‌گفت که دلش برای ایران و ایرانی می‌سوزد. دوست ندارم وقتی آمارها را می‌شنوم سیر صعودی داشته باشد. دوست دارم روزی دیگر تلفات و حتی ابتلا به "کرونا" هم نداشته باشیم. چرا مردم هنوز به سفر می‌روند؟ در خانه بمانند.  

ما تماس گرفتیم تولد احمد نجفی بازیگر قدیمی تلویزیون را که دوم فروردین‌ماه به دنیا آمده تبریک بگوییم؛ اما حالش خوب نبود؛ می‌گفت وقتی می‌شنوم این آمارها را و می‌بینم هنوز کسانی هستند که به جاده‌ها می‌روند و اصلاً جان همنوعشان برایشان اهمیتی ندارد دلم می‌سوزد و غمگین می‌شوم.

او تأکید کرد: تلویزیون علاوه بر برنامه‌های سرگرمی و شاد و مهیج که باید مخاطب را پای تلویزیون و در خانه نگه دارد؛ باید برای بحران‌ها و همکاری‌ مردم در این روزها، فرهنگسازی کند؛ از کارشناسان دعوت کند و آنها عمق فاجعه را بگویند. مردم باید در خانه بمانند و دولتی‌ها هم خاطیان را جریمه کند. هرکاری می‌توانند انجام دهند تا شاهد سفرها و ترددهای غیرضروری نباشیم.

نجفی در پایان گفت: من التماس می‌کنم مردم از خانه بیرون نروید؛ شما صاحب تمدن بزرگید، عظمت در شرافت‌تان موج می‌زند اینجا نشان دهید که به خاطر لحظاتی هرچند کوتاه برای شادی خودتان، جان بقیه همنوع‌هایتان را به خطر نیندازید.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.