چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

کارن همایون فر:

با حاتمی کیا به یک زبان مشترک رسیده‌ام که خودش لذت کار با او را دوچندان می‌کند

کارن همایونفر در نشست خبری فیلم سینمایی «به وقت شام»

به گزارش سینماپرس، کارن همایون فر آهنگساز با سابق سینما در گفت‌وگو با میزان، پیرامون ساخت موسیقی فیلم سینمایی «روز بلوا» گفت: «روز بلوا» در کارنامه کاری من فیلم خاص و عجیبی است، کار کردن برای این فیلم برای شخص من بسیار سخت بود.  

این آهنگساز برجسته کشور درباره نوع موسیقی فیلم سینمایی «روز بلوا» اضافه کرد: موسیقی در فیلم سینمایی «روز بلوا» زمان زیادی دارد و در فیلم حل می‌شود. این موسیقی از عمد به این سمت طراحی شد که هم باشد و هم اینکه مخاطب آن را نشنود.

وی در همین راستا ادامه داد: در این فیلم باید به یک موسیقی تکرار شونده، ملتهب و پیچشی می رسیدم تا بلوای موجود در فیلم «روز بلوا» را به خوبی نمایش بگذارد، من تمام سعی خودم را برای رسیدن به این ملودی انجام دادم و امیدوارم مخاطب هم با آن ارتباط برقرار کند.  

آهنگساز فیلم سینمایی «خروج» درباره ساخت موسیقی برای این فیلم اذعان کرد: فیلم سینمایی «خروج» را لحظه به لحظه هزاران بار دیدم، فیلم‌های حاتمی کیا در هر صورت همیشه خوب هستند و امیدوارم این فیلم هم با مخاطبان خود در اکران ارتباط برقرار کند.  

همایون فر با اشاره به حضور دوباره خود در آثار «ابراهیم حاتمی کیا» خاطرنشان کرد: من کارهای زیادی را با ابراهیم حاتمی کیا داشته ام، به نوعی به یک زبان مشترک با وی رسیده‌ام که خودش لذت کار با وی را دوچندان می‌کند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.