یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

به کارگردانی جلیل سامان؛

«زیرخاکی» سریال رمضانی شد

سریال «زیرخاکی»

سینماپرس: سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا برای پخش در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، این مجموعه که از ۳۰ مرداد ۹۸ کلید خورد، دومین همکاری جلیل سامان و رضا نصیری‌نیا پس از سریال «نفس» است که رمضان ۹۶ از شبکه سه پخش شده بود.

این سریال دو فصل دارد و ساخت فصل دوم آن با شیوع ویروس کرونا در کشور و محدودیت هایی که پیش آمد همزمان شد و بخش هایی از این فصل ناتمام مانده است. به ویژه بخش هایی که بنا بود در خارج از کشور ساخته شود.

این سریال در ۲۳ قسمت ساخته شده و قصه آن درباره مردی است که دنبال «زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای هیجان انگیزی می شود و از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند.

نقش اول مرد سریال به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است. همچنین هادی حجازی‌فر،   نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده، گوهر خیراندیش و. ‌.. نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

عوامل اصلی «زیرخاکی» عبارتند از تهیه‌کننده: رضا نصیری نیا، نویسنده و کارگردان: جلیل سامان، برنامه‌ریز: حسین دیردار، دستیار کارگردان: رضا شریفی، مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، فیلمبردار: حمیدرضا رضایی، طراح گریم: عباس عباسی، طراحان لباس: مه‌لقا ناقد و الهام شعبانی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراح صحنه: محسن خدابخشی، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، تدوین: بهزاد مصلح، مسئول جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، منشی صحنه: آرزو نیک پور، مدیران تدارکات: حسین لنجابی و مهدی آقامحمدی، عکاس: مهسا طیب طاهر، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.