یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

با اجرای زینب ابوطالبی؛

تولید سری جدید برنامه «نیمه پنهان ماه»

برنامه «نیمه پنهان ماه»

سینماپرس: سری جدید برنامه گفتگو محور «نیمه پنهان ماه» با اجرای زینب ابوطالبی در شبکه افق سیما تولید خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، «نیمه پنهان ماه» عنوان برنامه‌ای گفتگو محور در شبکه افق سیماست که تاکنون چند سری از آن تولید و روانه آنتن شده است.

محور اصلی این برنامه، گفتگو با همسران شهدا درباره سیره زندگی و اخلاق و رفتار شهدای گرانقدر دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم به ویژه در ارتباط با خانواده و همسر است، اینکه سبک زندگی هر یک از این شهدا چه الگویی برای همه مردم به همراه دارد و چگونه می‌توان از نکات ریز و درشت رفتاری و اخلاقی آنها، به شیوه‌ای درست و معقول از زندگی دست یافت.

«نیمه پنهان ماه» علاوه بر آشنایی مردم با اسوه‌های انقلاب و دفاع مقدس، الگویی از این افراد برای جوانان و خانواده‌های ایرانی ترسیم می‌کند.  

ویژگی این برنامه، گفتگوی صمیمانه‌ای است که میان مجری و مهمانان شکل می‌گیرد تا سیره اخلاقی و خانوادگی شهدا را به تصویر می‌کشد.

اجرای «نیمه پنهان ماه» را در سری‌های گذشته، زینب ابوطالبی بر عهده داشته است که به دلیل اجرای این برنامه توانست عنوان مجری برتر سیما را در پنجمین جشنواره جام جم به خود اختصاص دهد.

هم اکنون برنامه‌ریزی برای تولید سری جدید این مجموعه در شبکه افق آغاز شده و به زودی با اجرای زینب ابوطالبی به پخش می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.