یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

به سبب شیوع ویروس کرونا؛

نمایش فیلم‌های جشنواره مای فرنچ فیلم به‌صورت اینترنتی

جشنواره مای فرنچ

سینماپرس: مسئولان جشنواره مای فرنچ فیلم یک نسخه آنلاین این جشنواره را در دسترس کاربران سراسر جهان قرار داده‌اند.

به گزارش سینماپرس به نقل از فرانس پرس، درحالیکه شیوع ویروس کرونا و قرنطینه یک سوم جمعیت را خانه‌نشین کرده است، مدارس، دانشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، موزه‌ها و حتی جشنواره‌های فیلم در پی یافتن سرگرمی‌های خلاق و آموزنده برای مردم هستند تا از دشواری این روزهای پایان‌ناپذیر تا حد امکان بکاهند. به همین منظور، جشنواره «مای فرنچ فیلم فیستوال» تصمیم گرفته است تا برخی از بهترین فیلم‌های این فستیوال را به صورت رایگان و به مدت چندین هفته در اختیار کاربران سراسر جهان قرار دهد.

جشنواره «مای فرنچ فیلم فیستوال» که در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد و همه ساله از تاریخ ۱۵ ژانویه تا ۱۵ فوریه برگزار می‌شود، یک نسخه آنلاین این جشنواره را در دسترس کاربران سراسر جهان قرار داده است.

این نسخه آنلاین که «درخانه بمانید» نام نهاده شده، پنجاه فیلم کوتاه برتر تمامی دوره‌های جشنواره بین‌المللی «مای فرنچ فیلم فیستوال» را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان هنر هفتم قرار داده است.

 این فیلم‌ها تا تاریخ ۲۷ آوریل در اختیار کاربران قرار دارد و به زبان فرانسه با زیرنویس پخش می‌شود. زیرنویس این پنجاه فیلم به زبان‌های آلمانی، عربی، چینی، انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، ژاپنی، لهستانی، پرتغالی، روسی و ترکی قابل دسترس هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.