شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

احترام برومند:

آدم همیشه در ایام بحران قدر روزهای عادی را می‌داند

احترام برومند در رونمایی از پوستر سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: احترام برومند می‌گوید، با پایان یافتن کرونا به دوستان و اطرافیانی که می‌خواستند به دید و بازدید بیایند زنگ می‌زند که بیایند تا دور هم باشند و روزهای بد را فراموش کنند.

به گزارش سینماپرس، احترام برومند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در برنامه «فرش بنفشه» گفت: بعد از نمایشی که اول اسفندماه دیدم همه‌چیز تعطیل شد و من دیگر بیرون نرفتم. در این ایام قرنطینه حوصله‌ام سر نرفته اما نگران کسب و کار دوستانم.

وی افزود: بعضی کارها مثل رادیو و تلویزیون و کادر درمان تعطیلی ندارند اما خیلی کارها تعطیل شده است و من نگران آنها هستم.

همسر زنده‌یاد داوود رشیدی تأکید کرد: ما در این ایام به یک برنامه‌ریزی دقیق و جدی نیاز داریم و مردم هم باید تبعیت کنند تا این بحران را پشت سر بگذاریم.

برومند در پاسخ به اینکه سخت‌ترین نوروزی که سپری کرده کدام بوده است، گفت: من متولد سال ۱۳۲۶ هستم و ۷۳ سال دارم. بنابراین نوروزهای بسیاری را گذراندم و فکر می‌کنم امسال سخت ترین نوروز را داشتیم. چون نگرانیم و نمی‌دانیم چه اتفاقی قرار است بیفتد و چه زمانی از این بحران بیرون خواهیم آمد.

مجری پیشکسوت برنامه‌های کودک یادآور شد: دوران جنگ هم نوروزهای سختی داشتیم به خصوص برای کسانی که در جبهه می‌جنگیدند و پرستاران و پزشکانی که آنجا کار می‌کردند اما در عین حال شاهد یک هماهنگی بودیم و همه پشت هم بودند. مثل حالا نبود که خیلی‌ها دلسوزند و خواهش می‌کنند در خانه بمانید اما می‌شنویم سه میلیون مسافر جابجا شده است و این موضوع آدم را نگران می‌کند.

برومند تأکید کرد: از این عدم مسئولیت‌پذیری افرادی که سفر می‌روند یا بدون ضرورت در خیابان‌ها هستند تعجب می‌کنم و آنها کار همه مسئولان، پزشکان و کسانی را که در خانه نشسته‌اند خنثی می‌کنند.

وی در پاسخ به اینکه اگر کرونا به پایان برسد اولین کاری که می‌کنید چیست، گفت: من آدم خیال‌پردازی نیستم و به واقعیات فکر می‌کنم. اما اگر یک مرتبه کرونا تمام شود، به دوستانی که تلفن کردند و علاقمند بودند به دید و بازدید بیایند به آنها زنگ می‌زنم و می‌گویم تشریف بیاورید دور هم بگوییم و بخندیم و روزهای بد را فراموش کنیم.

همسر زنده‌یاد رشیدی در پایان تأکید کرد: آدم همیشه در ایام بحران قدر روزهای عادی را می‌داند. در خانه ماندن کار ساده‌ای نیست و کسانی که کودک و نوجوان دارند پُر کردن اوقات فراغت آنها بسیار سخت است و باید این دوران را مدیریت کنیم تا به راحتی بگذرد. ساعات خوبی است تا کتاب بخوانیم، موسیقی گوش بدهیم و کارهای عقب‌افتاده را انجام بدهیم. با این حال من نگران کسانی‌ام که به شغلشان صدمه خورده و آرزو می‌کنم با مدیریت درست این مشکلات برطرف شود و کار و کاسبی‌ها در همه دنیا رونق بگیرد.

«فرش بنفشه» به تهیه‌کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل‌پور با اجرای منصور ضابطیان هر روز از رادیو ایران پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.