یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

با حضور معاون صدا صورت گرفت؛

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید روابط عمومی صدای رسانه ملی

ختتامیه مسابقه رادیویی یک، دو، صدا / حمید شاه آبادی

سینماپرس: در پی انتصاب سید احمدرضا صدر از سوی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به عنوان سرپرست روابط عمومی معاونت صدا، مراسم معارفه وی در محل سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، حمید شاه آبادی معاون صدا در جلسه معارفه سرپرست روابط عمومی معاونت صدا که امروز یکشنبه ۲۴ فروردین برگزار شد، طی سخنانی گفت: انصافاً تشکر جدی از نیروهای روابط عمومی معاونت دارم آنچه ما امروز شاهدش هستیم به همت تلاش همه شما صورت گرفته است. آقای فاتحی آنچه در روز اول تصدی تحویل گرفته با آنچه امروز تحویل می‌دهد، تفاوت دارد. به طوری که زیر ساخت‌ها و بستر خوبی برای کار فراهم شده است. از آقای صدر هم تشکر می‌کنم که قبول زحمت کردند.

وی تصریح کرد: معتقدم ما بایستی قدردان زحمت‌های انجام شده باشیم. اینکه اینجا نشسته ایم، معنایش این است که دیگران برایش زحمت کشیدند و به اینجا رسیده است. کار در رادیو به سختی انجام شده است، بنابراین درست نیست که نسبت به گذشته‌ها نا سپاسی کنیم.

معاون صدا خطاب به مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما گفت: سهم این مجموعه نه به خاطر من، بلکه به خاطر نقشی است که این حوزه در درگاه انتشار پیام دارد. رادیو درگاه انتشاری است که مخاطب با فراغ بال و در حین کار، می‌تواند آن را دریافت کند و با آن ارتباط برقرار کند. اوج دریافت پیام توسط مخاطب در رادیو، زمانی است که وی آن را همراه با خلاقیت ذهنی خود دریافت می‌کند، گاهی دو شنونده که در کنار هم هستند هر کدام مطلبی را از رادیو دریافت می‌کنند که می‌تواند با هم متفاوت باشد.

معاون صدا با تاکید بر اینکه تهیه کننده ها باید از همه خلاقیت‌های موجود استفاده کنند، ادامه داد: اینکه برنامه، شنونده و مخاطب بیشتری داشته باشد مهم است اما مهمتر اینکه همین برنامه در بین مردم شناخته شده باشد و این مهم از وظایف روابط عمومی است.

آمارها، نشان از رشد رادیو دارد

محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما، با تبریک ۲۰ درصدی افزایش آمار مخاطبان برنامه‌های رادیویی در نوروز، به معاون صدا و خانواده رادیو گفت: در شرایط انتشار ویروس کرونا، که مردم در خانه نشسته اند و اولین گزینه شأن برای سرگرم شدن و پر کردن اوقات فراغت شأن با تلویزیون است باز این آمار نشان دهنده رشد رادیو است.

وی با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی معاونت صدا در این مدت بسیار تلاش کردند و ما گاهی شرمنده آقای شاه آبادی بودیم که بهتر از این می‌شد فعالیت‌های رادیویی انعکاس می‌یافت، گفت: ۶۰ درصد انرژی ما به خاطر هجمه‌های بیرونی گرفته می‌شود، که این نشان دهنده این مهم است که سازمان صدا و سیما مؤثر است.

رنجبران تصریح کرد: گاهی برنامه‌هایی را از رادیو به لحاظ محتوایی شنیدم و غبطه خوردم که ای کاش این برنامه‌ها از آنتن سیما پخش می‌شد و بهتر می‌توانست در فضای مجازی دیده شود.

رنجبران با بیان اینکه آقای شاه آبادی ظرایف و سخت گیری های خود را دارند و بعد از جلسات متعدد آقای صدر را انتخاب کردند گفت: از آقای صدر می‌خواهم که برنامه‌های پر محتوای رادیویی بیشتر دیده و شنیده شود.

شناسایی ۳۷۰۰ عنوان برنامه رادیویی

سید احمدرضا صدر، سرپرست روابط عمومی معاونت صدا نیز طی سخنانی، گفت: در حال حاضر ۳۷۰۰ عنوان برنامه رادیویی تولید می‌شود که یکی از وظایف ما انعکاس، معرفی و شناساندن همین هاست. بایستی برند سازی صورت بگیرد و اگر قرار است کار بکنیم وظیفه داریم که جهادی کار کنیم.

حامد فاتحی مدیر سابق روابط عمومی معاونت صدا نیز در این جلسه گفت: این ششمین تجربه مدیریتی من بوده است. حضورم در معاونت صدا نکات ارزشمندی را به من آموخت و در کنار نجیب‌ترین، کارآمد ترین و مظلوم ترین همکاران سپری کردم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.