سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

پخش در ماه رمضان؛

کرونا پایان‌بندی«بچه مهندس۳» را تغییر نداد

سریال بچه‌مهندس3

سینماپرس: سعید سعدی ضمن اشاره به مراحل آماده‌سازی فصل سوم سریال «بچه مهندس» برای پخش در ماه رمضان تأکید کرد که شیوع کرونا تأثیری در پایان‌بندی این مجموعه نداشته است.

به گزارش سینماپرس، سعید سعدی تهیه کننده سریال «بچه مهندس ۳» درباره آماده‌سازی این مجموعه برای پخش در ماه رمضان به مهر بیان کرد: این سریال در مرحله پست پروداکشن شامل صداگذاری و جلوه‌های ویژه قرار دارد و بخش‌های پایانی کار در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵ قسمت از سریال آماده شده و نیمه دوم در حال آماده‌سازی است که در نهایت در حدود ۴۰ قسمت خواهد شد.

سعدی با اشاره به موضوعات این فصل از سریال اظهار کرد: ما ادامه زندگی جواد را در این فصل می‌بینیم که بحث رفتن به دانشگاه و اتفاقاتی است که در جامعه برایش پیش می‌آید.

وی با اشاره به اینکه کرونا چقدر قصه و سریال را کوتاه کرد، گفت: طبیعتاً بخشی از کار حذف شد اما پایان‌بندی را تغییر ندادیم. زمان سریال از زمان تعهد ما بیشتر شده بود و برای همین بخشی از کار را کوتاه کردیم.

سعدی در پایان درباره دیگر جزئیات این فصل توضیح داد: بخشی از بازیگرانی که در فصل‌های قبل حضور داشتند در این فصل نیز هستند و بازیگران جدیدی هم داریم که در طول کار دیده می‌شوند. این فصل فضایی از اقتدار و حال و هوای ملی میهنی دارد اما قصه‌های آن همچنان اجتماعی هستند.

نظرات

  • فاطمه آقایی ۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۶
    0 0
    بنضر من فصل ۴ سریال بچه مهندس راهم بزارین من بازیگر آقای روزبه حصاری را که نقشه جواد جوادی هست را من دوست دارم چون منم این جواد مادر پدر ندارم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.