یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸

شبکه پنج سیما؛

اهدای تندیس سردار سلیمانی به مهمانان «جشن رمضان»

جشن رمضان

سینماپرس: برنامه «جشن رمضان» امسال به تهیه کنندگی رسول آذر سرا در حالی به روی آنتن شبکه پنج می‌رود که در هر شب تعدادی از فعالین گروه‌های جهادی مهمان برنامه خواهند بود.

به گزارش سینماپرس، برنامه «جشن رمضان» از جمله برنامه های رمضانی تلویزیون است که شاید اغلب مردم این برنامه را با اجرای سید کاظم احمدزاده به خاطر داشته باشند. علاوه بر این چند سالی این برنامه از حیاط صحن و سرای امام رضا (ع) و از کنار سفره های افطار بروی آنتن می رفت.  

اما بعد از چند سال سکان هدایت این برنامه به دست گروه های دیگری سپرده شد. محمد هاشمی اصل سال گذشته تهیه کنندگی جشن رمضان را به عهده داشت که اتفاقا جواد رضویان را نیز به عنوان مجری این برنامه رمضانی انتخاب کرد. یوسف صیادی و علی کاظمی نیز در ادامه به عنوان مجری در کنار رضویان قرار گرفتند.  

** فضای بزرگ برای حضور مردم/ خانه‌ای قدیمی دکور اصلی برنامه

علاوه بر این، جشن رمضان از برنامه هایی است که طرفداران بسیاری بین مردم دارد و به همین خاطر هر سال از مکان های تفریحی و بزرگ در سطح شهر بروی آنتن می رفت. مثل فرهنگسرای بهمن، نمایشگاه بین المللی و ... اما امسال این برنامه با شکل و شمایلی متفاوت از شبکه پنج سیما پخش می شود و برخلاف سال های گذشته که این برنامه در فضای استودیویی بصورت زنده روی آنتن می رفت و دکوری نیز نداشت، اما امسال از دکوری شبیه به یک خانه با المان‌های قدیمی و در و پنجره‌های نوستالژیک، حوض و حیاط بروی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.

** تغییر مجری و تهیه کننده جشن رمضان

حسین مولایی اجرا و رسول آذرسرا تهیه و تولید جشن رمضان را به عهده دارند. یکی از تفاوت های بارز امسال این برنامه به سیاق سایر برنامه های تلویزیونی با شیوع کرونا، عدم حضور مردم در صحنه است. جشن رمضان» امسال برنامه ای در قالب یک کار ترکیبی نمایشی با حضور مهمانان خاص است.

** اعضای گروه‌های جهادی مهمان برنامه

یکی دیگر از تفاوت های برنامه امسال با سال های گذشته شیوع ویروس کرونا و اتفاق های بعد از آن در قالب محتوای برنامه است. در جشن رمضان امسال شاهد فعالیت های نیروهای جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله بهداشت، درمان، عمران، سرپرستی ایتام، حمایت از خانواده‌های بی سرپرست و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» خواهیم بود. همچنین مهمان هایی به برنامه دعوت می شوند که از میان همین گروه های جهادی انتخاب می شوند.

** شگفتانه‌ای در هر قسمت از برنامه

در کنار مهمانانی که از فعالین گروه های جهادی هستند، شخصیت‌ها و مهمانان ویژه و سوژه‌های خاصی هم در جشن رمضان ۹۹ حضور خواهند یافت. در هر برنامه شگفتانه‌ای برای غافلگیری مهمانان و مخاطبان در نظر گرفته شده که در جای خود ارائه می‌شود.

** صلوات خاصه امام رضا (ع) پیش تیتراژ برنامه

این برنامه ساعت ۲۰ هر شب ماه رمضان آغاز می شود و با پیش تیتراژ ماندگار صلوات خاصه امام رضا (ع) با صدای علی اکبر قلیچ و تلاوت قرآن و اذان زنده توسط قاریان ممتاز کشور آغاز خواهد شد.

پس از افطار نیز با گروه جهادی و مهمانان برنامه، گفتگوها آغاز و ادامه خواهد یافت

** اهدای تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مهمانان

در پایان برنامه پس از نمایش تصاویر خاصی از سردار و جهادگر شهید فرمانده عزیز حاج قاسم سلیمانی، تندیس ایشان به عنوان هدیه و تقدیر برنامه از مهمانان اهدا خواهد شد.

** دو بازیگر در یک برنامه

این برنامه امسال یک بازیگر اصلی دارد و خسرو کشاورز با نام «پیوست» از بازیگران جشن رمضان است. او در کنار حلیمه سعیدی پیوند دهنده بخش‌های برنامه است که با چاشنی طنز، سعی بر ارائه جذاب برخی اخبار، اطلاعات و نکات پیرامون موضوع و سوژه برنامه دارد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.