دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

فیلم سینمایی «راه برگشت»؛

شکست سنگین «بن افلک» در گیشه هالیوود

بن افلک در مراسم اسکار 2013

سینماپرس: فیلم سینمایی «راه برگشت» تاکنون تنها سیزده میلیون دلار فروش داشته و بزرگترین شکست مالی برای «بن افلک» کارگردان فیلم سینمایی «آرگو» که در این فیلم نقش اول را بازی می‌کند، محسوب می‌شود.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «راه برگشت» به کارگردانی «گاوین اوکانر» اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از دو ماه گذشته آغاز کرده و همزمان با شیوع کرونا آمار فاجعه باری را در گیشه به خود اختصاص داده است.  

فیلم سینمایی «راه برگشت» تاکنون تنها سیزده میلیون دلار فروش داشته و بزرگترین شکست مالی برای «بن افلک» کارگردان فیلم سینمایی «آرگو» که در این فیلم نقش اول را بازی می‌کند، محسوب می‌شود.  

https://moviemag.ir/images/phocagallery/9019/The_Way_Back/thumbs/phoca_thumb_l_4.jpg

بیشتر بخوانید: 

برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

گاوین اوکانر کارگردان میانسال هالیوودی تاکنون آثار قابل ملاحظه ای را کارگردانی کرده و توانسته جوایزی را به خود اختصاص دهد. از فیلم‌هایش می‌توان خلسه دلپذیر، رها چون باد و جین اسلحه دارد و مبارز را نام برد.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «راه برگشت» آمده است: یک بازیکن سابق بسکتبال که الکل اعتیاد پیدا کرده، پیشنهادی برای هدایت یک تیم را برعهده می گیرد اما در این میان تنا راه برای موفقیت برگشت از اعتیاد و ترک آن است.  

Image result for The Way Back (2020 film)

بن افلک، جانینا گاوانکار، هیز مک آرتور، داوانیچی، میشله واتکینز، ریچل کارپانی، مارلین فورته، اینکا کیوتو، متیو گلاو، گلت ترومن، لوکاس گیج، جرمی راتفورد و بی رایز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «راه برگشت» به ایفای نقش پرداخته اند.   «برد اینگلزبی» نگارش فیلمنامه راه برگشت را بر عهده داشته  و جنیفر تاد آن را تهیه کنندگی کرده است.

جنیفر تاد در ساخت فیلم‌هایی همچون قدرت آستین، اتاق بخار، بهترین و ممنتو نقش داشته‌است. جنیفر معمولاً در کنار خواهرش سوزان تاد به کار تهیه‌کنندگی فیلم می‌پردازد. وی در سال ۲۰۱۷ او به عنوان تهیه‌کننده هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار به همراه مایکل دلوکا تعیین شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.