سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

معرفی سریال‌های رمضانی آی‌فیلم؛

از «برادر جان» تا «متهم گریخت» بر سر سفره رمضانی

شبکه آی فیلم

سینماپرس: آی‌فیلم همزمان با نزدیک‌شدن به ماه مبارک رمضان، سریال‌های مختلفی برای مخاطبان این شبکه در نظر گرفته است.

به گزارش سینماپرس، با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، آی‌فیلم فارسی سریال‌های جدیدی همچون «برادر جان»، «قرعه»، «متهم گریخت» و «میوه ممنوعه» را برای مخاطبانش تدارک دیده است.

«برادر جان» به‌درخواست آی‌فیلمی‌ها

سریال «برادر جان» به‌ کارگردانی محمدرضا آهنج و به‌ قلم سعید نعمت‌الله، یک ملودرام خانوادگی و با مضمونی اجتماعی و مذهبی است و موضوع اصلی‌اش، حق‌الناس است.

علی نصیریان، حسن پورشیرازی، حسام منظور، آفرین عبیسی،   سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی، لعیا زنگنه، جلیل فرجاد و ندا جبرائیلی در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

«برادر جان» از اول اردیبهشت هر شب ساعت ۱۹ پخش و در ساعت‌های ۳ و ۱۱ روز بعد بازپخش می‌شود.

«قرعه» به آی‌فیلم افتاد

سریال «قرعه» به کارگردانی برزو نیک‌ نژاد، داستان قرعه‌کشی میان چند خانواده تهرانی است که با نزدیک‌شدن به ایام نوروز به مشکلاتی برمی‌خورند و...

در این سریال بازیگرانی همچون حمیدرضا آذرنگ، فریبا متخصص، هدایت هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، سحر ولدبیگی، نسرین نصرتی، پرستو گلستانی، میثاق جمشیدی، امیر کربلایی زاده، مصطفی ساسانی، سارا همتی، نازنین کریمی و محمدرضا علیمردانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال از دوم اردیبهشت هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن می‌رود و تکرار آن ساعت ۲ و ۱۰ روز بعد پخش خواهد شد.

در آی‌فیلم «متهم گریخت»

سریال طنز «متهم گریخت» به کارگردانی رضا عطاران از روز پنجم اردیبهشت هر شب ساعت ۲۰ راهی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌شود و در ساعت‌های ۴ بامداد و ۱۲ تکرار خواهد شد.

در این مجموعه می‌بینید: هاشم‌آقا و خانواده‌اش در شهرستانی نه‌چندان دور زندگی ساده‌ای دارند. او تا پیش از شدت گرفتن بیماری‌اش در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز مشغول بوده ولی پزشکان او را از انجام کارهای سنگین منع کرده‌اند. مهاجرت خانواده هاشم آقا به تهران ماجراهایی را به‌ وجود می‌آورد.

سیروس گرجستانی، مریم امیرجلالی، علی صادقی، ملیکا زارعی و ... در این سریال بازی می‌کنند.

«میوه ممنوعه» روی آنتن آی‌فیلم

مجموعه تلویزیونی «میوه ممنوعه» به‌کارگردانی حسن فتحی از دوم ازدیبهشت، هر شب ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در خلاصه این سریال آمده است: حاج یونس فتوحی تاجری است که به زعم مردمی که او را می‌شناسند هم در این دنیا و هم در آخرت عاقبت‌به‌خیر شده است. آوازه خیرخواهی و کمک به مستمندان حاج یونس بر وی نیز اثر کرده و او خود را عارف الی الله می‌داند و مطمئن است تا آخر عمر مرتکب هیچ گناهی نمی‌شود. تا اینکه سروکله هستی پیدا می‌شود ...

علی نصیریان، گوهر خیراندیش، هانیه توسلی، امیر جعفری، نیما رئیسی، عمار تفتی و کیانوش گرامی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

«زیر پای مادر» سریال شبانه آی‌فیلمی‌ها

مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» به‌ کارگردانی بهرنگ توفیقی از یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ روی آنتن آی‌فیلم فارسی رفته است.

این سریال، داستان خلیل مرد میانسالی است که با پسرش اشکان دور از تمامی خانواده در مشهد زندگی می‌کند. اشکان قصد ازدواج با دختری به نام ستاره را  دارد، به همین خاطر از پدر می‌خواهد برای ازدواجش به خواستگاری ستاره برود. خلیل که سال‌های سال اشکان را بدون مادر، بزرگ کرده به خواستگاری ستاره می‌رود اما عمه ستاره بزرگ‌ترین مشکل این ازدواج می‌شود.

فیلمنامه «زیر پای مادر» را سعید نعمت‌الله نوشته است و کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، مهدی سلطانی، مجید واشقانی و آتیلا پسیانی از جمله بازیگران سریال هستند.

«زیر پای مادر» هر شب ساعت ۲۲ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و در ساعت‌های ۶ صبح و ۱۴ روز بعد تکرار خواهد شد.

مخاطبان آی‌فیلم در پی «ستایش»

مجموعه تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی از یکشنبه ۱۷ فروردین ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ از آنتن آی‌فیلم فارسی در حال پخش است.

این سریال پس از درخواست های بینندگان، مدتی در وبسایت آی‌فیلم قرار گرفت و اکنون به جدول پخش این شبکه منتقل شد. قرار است فصل‌های دوم و سوم آن نیز در پی فصل اول به نمایش گذاشته شوند.

پخش این سریال از یکشنبه ۱۷ فروردین آغاز شده و هر شب ساعت ۲۳ به‌صورت ۲ قسمتی از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن در ساعت‌های ۷ و ۱۵ روی آنتن می‌رود.

با «عطسه» لحظات شاد تجربه کنید

مجموعه طنز «عطسه» به‌ کارگردانی مهران مدیری، هر شب ساعت ۰۰:۳۰ پخش و در ساعت ۸:۳۰ روز بعد تکرار می‌شود.

بازیگرانی چون مهران غفوریان، فلامک جنیدی، جواد رضویان، عراف لرستانی، سیامک انصاری، علی اوجی، نصرالله رادش، نیما فلاح، سحر ولدبیگی و مهران مدیری در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.