چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

در ماه مبارک رمضان؛

احمدزاده مجری برنامه سحر رادیو تهران شد

احمدزاده

سینماپرس: «الهیه» عنوان ویژه برنامه رادیو تهران در سحرهای ماه مبارک رمضان است که در گروه اخلاق و زندگی شهری رادیو تهران تهیه می‌شود.

به گزارش سینماپرس، «الهیه» عنوان ویژه برنامه رادیو تهران در سحرهای ماه مبارک رمضان است. این برنامه در گروه اخلاق و زندگی شهری رادیو تهران تهیه می‌شود و سید کاظم احمدزاده آن را اجرا می‌کند.

«الهیه» با حفظ میزان اهمیت آیات قرآن کریم و عمق مطالب آن‌ها با بیانی روان به نشر مفاهیم اجتماعی قرآن در زندگی روزمره مردم می‌پردازد و هر روز یک آیه قرآن و ترجمه آن موضوع و محور اصلی برنامه قرار می‌گیرد.

گفتگو با آیات عظام و امامان جمعه همچون آیت‌الله امامی کاشانی، آیت‌الله موحدی کرمانی و... دیگر بخش‌های این برنامه است.

این برنامه با پویش دعوت الهیه نیز تلاش می‌کند تا برای خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا با کمک‌های چند سازمان مردم نهاد و شنوندگان رادیو بسته ارزاق تهیه کند.

گفت‌وگوی زنده با جهادگران سلامت و پزشکان، پرستاران و بیماران درگیر با بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری از جمله بخش‌های این برنامه است.

مستند راه قرآن، آیه، به برکت نام شهدا، بخوان مرا، سحر خانوم و با خدا حرف بزن از دیگر آیتم‌هایی است که در برنامه الهیه پخش می‌شود.

پخش ادعیه‌های ماه مبارک رمضان و همچنین تفسیر دعاهای روز این ماه با مرحوم آیت الله مجتهدی از دیگر آیتم‌های برنامه است.

دیگر عوامل تهیه و تولید این برنامه عبارتند از: تهیه‌کنندگان: امیربنی‌هاشمی، امیرحسین ثقفی، سردبیر: مینا نیکانیک، نویسندگان: مهدی رسولی، محبوبه نجفعلی، دستیاران تهیه‌کننده: ارمین تقی‌نژاد، سینا محمدحسن کارشناسان: حجت الاسلام علی سرلک، علیرضا فتحی‌پور، مهدی رستمی، آیتم‌ساز: شیوا حسینی، مریم شهرام‌پور، احمد دهنوی، فاطمه باقری، روابط عمومی: ستاره نجف‌آبادی.

«الهیه» (ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان) از جمعه ۵ اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۲ساعت و ۳۰ دقیقه به صورت زنده روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.