جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

در شرایط کرونایی کشور؛

تجلیل جمعی از هنرمندان از کادر درمانی

کرونا

سینماپرس: جمعی از هنرمندان بسیجی با حضور رئیس سازمان بسیج هنرمندان و رئیس سازمان بسیج رسانه از کادر درمان بیمارستان بقیه‌الله الاعظم(عج) به دلیل خدمات ارزنده در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا تجلیل کردند.

به گزارش سینماپرس، رئیس سازمان بسیج هنرمندان امیر نصیربیگی، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ، صمدی نیاهمراه با تیم فوتبال هنرمندان،   آقایان حسین یاریار، یوسف سیدی، سعید عسگری و جمعی از هنرمندان مطرح سینما و تئاتر کشور از جمله علی سلیمانی، سیدعلی صالحی، هدایت هاشمی، حسین پرستار، محمدتقی فهیم، داود نیکنام، میلاد جباری مولانا، علی کاظمی، فرشید فهیم، سیدزاده، سیروس همتی، میرزایی با عنوان #هنرمندان _حامی _سلامت امروز (پنج‌شنبه ۴اردیبهشت ماه) با حضور در بخش های بیمارستان و از کادر پرستاری بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) تجلیل کردند.

بنا بر این گزارش، این هنرمندان از کادر درمان با اهدای بسته فرهنگی و بهداشتی و لوح یادبود این بیمارستان که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند، قدردانی کردند.

همچنین دکتر حسین صمدی نیا رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) در حاشیه این مراسم، توضیحاتی در خصوص فرایندهای درمانی بیماران مبتلا به کرونا ارائه و به گوشه ای از عملکرد بیمارستان بقیه الله(عج) در مواجهه با شرایط بحرانی کرونا اشاره کرد.

در پایان لوح یادبودی مزین به نام هنرمندان برای قدردانی به امضاء هنرمندان حاضر رسید و به دفتر ریاست تقدیم شد. در ضمن خط نوشته ای به قلم استاد نیک نام تقدیم کادر درمان و ریاست بیمارستان شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.