شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

پیام وزیر فرهنگ در پی درگذشت آیت الله ابراهیم امینی

عباس صالحی در مراسم چهره سال هنر انقلاب اسلامی

سینماپرس: سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله ابراهیم امینی را تسلیت گفت.

به گزارش سینماپرس، در پیام سیدعباس صالحی آمده است:

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر ارتحال عالم مجاهد و یار دیرین انقلاب اسلامی، عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله ابراهیم امینی(ره) پس از تحمل دوره بیماری موجب تالم و تاثر گردید.

آن فقید سعید از نخستین روزهای شکل گیری نهضت اسلامی به عنوان شاگرد امام خمینی(ره) در صف مبارزه با نظام ستمشاهی حاضر بود و پس از  پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی، در مسیر تحقق آرمان ها و ارزش های دینی و اخلاقی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.    

صراحت و صداقت، در کنار مشی معتدل و خیرخواهانه از ویژگی های بارز آن فقیه اندیشمند بود و با نگاه دلسوزانه و مهرجویانه، تا پایان عمر پربرکت خویش، دغدغه حفظ اعتماد مردم به نظام اسلامی و پشتیبانی آنان از دستاوردهای انقلاب را داشت.

اینجانب فقدان این عالم نیک اندیش را به محضر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، مراجع عظام تقلید، علما و حوزه های علمیه، مردم شریف قم، نجف آباد و آحاد ملت شریف ایران، بالاخص بیت معزز آن مرحوم صمیمانه تسلیت می گویم و در  نخستین روز ماه رحمت و مغفرت، شهر امن الهی، رمضان المبارک از درگاه خداوند منان، علو درجات و رحمت واسعه برای آن فقید و صبر و اجر برای بازماندگان مکرم مسالت دارم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.